Marka Triumph

Chyba wiadomo wszystko na dowolny temat - "samowolka" :)
Awatar użytkownika
Pabel
Posty: 1541
Rejestracja: 14 grudnia 2014, 23:24
Lokalizacja: Kietrz

Re: Marka Triumph

Postautor: Pabel » 24 stycznia 2016, 22:46

Fenek pisze:
-MisieK- pisze:Ja dostałem cenę o 8 tysi niższą od cennikowej.


Chyba już wiemy dlaczego :mrgreen:



Dokładnie :D
Honda CBR 900RR FireBlade SC33 / KTM ER 400 LC4-PD-> Kawasaki ZX10-R '05 / Alfarad 250 '20 -> Yamaha MT07 '19 / ?

Awatar użytkownika
-MisieK-
Posty: 1776
Rejestracja: 12 lutego 2015, 08:38
Lokalizacja: OB

Re: Marka Triumph

Postautor: -MisieK- » 25 stycznia 2016, 08:23

No kto wie, kto wie. Może już coś wiedzieli wtedy.
Simson SR50 B4->S51/1 E/2->KTM Duke 125->Kawasaki ER-6n->
->Triumph Street Triple R Matte Phantom Black
Obrazek

Awatar użytkownika
Pabel
Posty: 1541
Rejestracja: 14 grudnia 2014, 23:24
Lokalizacja: Kietrz

Re: Marka Triumph

Postautor: Pabel » 25 stycznia 2016, 14:44

i cała radość w PiSdu :D
Honda CBR 900RR FireBlade SC33 / KTM ER 400 LC4-PD-> Kawasaki ZX10-R '05 / Alfarad 250 '20 -> Yamaha MT07 '19 / ?

Awatar użytkownika
-MisieK-
Posty: 1776
Rejestracja: 12 lutego 2015, 08:38
Lokalizacja: OB

Re: Marka Triumph

Postautor: -MisieK- » 27 stycznia 2016, 08:52

Mam odpowiedź z UK
It is correct that our agreement with Inter Cars is coming to an end. We are currently in the final stages of appointing a replacement agent in Poland. We will have these in place as soon as possible so that there is only a very small gap in service between Inter Cars and our new agent.

As soon as the agreement is finalised we will be making the necessary announcements with contact details of the new agent.
Simson SR50 B4->S51/1 E/2->KTM Duke 125->Kawasaki ER-6n->
->Triumph Street Triple R Matte Phantom Black
Obrazek

Awatar użytkownika
Fenek
Posty: 807
Rejestracja: 12 kwietnia 2015, 00:20
Lokalizacja: Dobrzeń

Re: Marka Triumph

Postautor: Fenek » 27 stycznia 2016, 19:36

Czyli nie ma tragedii :)

Awatar użytkownika
-MisieK-
Posty: 1776
Rejestracja: 12 lutego 2015, 08:38
Lokalizacja: OB

Re: Marka Triumph

Postautor: -MisieK- » 27 stycznia 2016, 19:55

W pewnym sensie tak, ale jak pisałem InterMotors z wiadomych powodów nie będzie już dealerem Triumph'a i z nowym importerem na bank nie podpisze umowy. Pozostałe salony, nazwijmy je "niezależne", pewnie podpiszą umowę z nowym importerem. Niestety wszyscy ci dealerzy są daleko: Łódź, Poznań, Kraków, Warszawa, Bielsko, Szczecin.
Jedynie mogę liczyć na to, że jakiś inny salon z Wrocka podpisze umowę z nowym importerem.
Simson SR50 B4->S51/1 E/2->KTM Duke 125->Kawasaki ER-6n->
->Triumph Street Triple R Matte Phantom Black
Obrazek

Awatar użytkownika
rafpek
Posty: 261
Rejestracja: 06 marca 2015, 10:59
Lokalizacja: Opole

Re: Marka Triumph

Postautor: rafpek » 29 stycznia 2016, 23:02

Spoko Misiek. Zawsze Killu może Ci serwis wykonać
Wszystko czego pragniesz zajduje się po drugiej stronie strachu....

Awatar użytkownika
Fenek
Posty: 807
Rejestracja: 12 kwietnia 2015, 00:20
Lokalizacja: Dobrzeń

Re: Marka Triumph

Postautor: Fenek » 29 stycznia 2016, 23:09

Serwis to jedna rzecz, gorzej, że wtedy można by utracić gwarancję i Killu chyba też w ramach gwarancji nic nie załatwi.

Awatar użytkownika
-MisieK-
Posty: 1776
Rejestracja: 12 lutego 2015, 08:38
Lokalizacja: OB

Re: Marka Triumph

Postautor: -MisieK- » 13 kwietnia 2016, 21:38

Słuchajcie na 99% firma ALMOT zostanie importerem i dystrybutorem marki Triumph w Polsce. Mogłem kupić Junaka na jedno by wyszło :P
Simson SR50 B4->S51/1 E/2->KTM Duke 125->Kawasaki ER-6n->
->Triumph Street Triple R Matte Phantom Black
Obrazek

Awatar użytkownika
tom74
Posty: 873
Rejestracja: 13 czerwca 2011, 20:48
Lokalizacja: Opole

Re: Marka Triumph

Postautor: tom74 » 13 kwietnia 2016, 23:42

To trochę słabo, bo dotychczasowi handlarze chińszczyzną o pojemnościach 50-320 ccm nie dadzą sobie rady z profesjonalnym serwisem. Sprzedać nowy moto jeszcze tak, ale dokonać przeglądów i regulacji w ramach serwisu, to może być przykre doświadczenie.
Będzie tak jak obecnie z Arkus&Romet jako importer Hyosunga - punkty franczyzowe nie dają rady z serwisem i marka w ogóle się nie rozwija na rynku pomimo fajnych cen i 5 lat gwarancji.
W Polsce dają radę 3-4 serwisy, bo reszta zatrzymała się w rozwoju na etapie chińskich skuterów i kosiarek.
Miejmy nadzieję, że przynajmniej nie będzie większych problemów z częściami zamiennymi.
gvałka i busa
http://www.youtube.com/user/modificationsdrives/videos
https://www.facebook.com/Hyosung-GV-650-Aquila-Polska-Europe-129924680526225/

Awatar użytkownika
-MisieK-
Posty: 1776
Rejestracja: 12 lutego 2015, 08:38
Lokalizacja: OB

Re: Marka Triumph

Postautor: -MisieK- » 14 kwietnia 2016, 07:01

Tom, może sam siebie oszukuje, ale ja to widzę tak, że ta firma będzie tylko importerem. Zakładam, że dotychczasowe salony dogadają się z nowym importerem i tyle. No i może do tego ktoś jeszcze w miejsce salonów Intermotors. Z tego co mi powiedziano, nie wiem na ile można w to wierzyć, jednym z problemów były właśnie wysokie wymagania stawiane przez markę odnośnie salonów. Przecież to nie będzie tak, że teraz każdy dystrybutor Junaka będzie miał w swoim sklepiku również Triumpha.
Simson SR50 B4->S51/1 E/2->KTM Duke 125->Kawasaki ER-6n->
->Triumph Street Triple R Matte Phantom Black
Obrazek

Awatar użytkownika
Fenek
Posty: 807
Rejestracja: 12 kwietnia 2015, 00:20
Lokalizacja: Dobrzeń

Re: Marka Triumph

Postautor: Fenek » 14 kwietnia 2016, 17:07

Skąd masz to info? Dopóki nie zobaczę oficjalnych komunikatów, nie uwierzę :)

Awatar użytkownika
tom74
Posty: 873
Rejestracja: 13 czerwca 2011, 20:48
Lokalizacja: Opole

Re: Marka Triumph

Postautor: tom74 » 14 kwietnia 2016, 17:37

Z Hyo tak właśnie było przez pierwsze dwa lata od 2012 roku - każdy salon Rometa brał dowolne modele i niestety nawet dobrze ich poskładać nie umieli.
Importer czyli A&R uznał, że skoro ma sieć sprzedaży w całej Polsce i podpisaną umowę dotycząca importowania w ciągu roku określonej liczby motocykli, to nastawił się na zasypanie saloników skuterowo-rowerowych koreańskimi sprzętami i szybki zysk. Być może księgowi Rometa uznali też lub były to ich modlitwy, że ich dotychczasowi dilerzy od rowerów i piździków to fachowcy z porządnie wyposażonymi serwisami.
Nie przewidzieli jednak, że wiedza i umiejętności tych serwisów kończy się na wymianie oleju w skuterze i ewentualnie wymianie rolek wariata. O sprawdzeniu i regulacji zaworów wielu z nich nawet nie słyszało.
A tu nagle trzeba było zainwestować nie tylko w komputer diagnostyczny ale też poświęcić czas na techniczne douczenie się, zaliczenie dodatkowych kursów, które później nawet Romet zaczął organizować.
Niestety w Polsce tylko nawiedzeni inwestuję w siebie i do tej grupy nie należy 98% dilerów Rometa.
Po dwóch latach z ponad 50 punktów sprzedaży/serwisu pozostało 30 kilka, a po 4 latach zajrzyj tu: http://www.hyosung.com.pl/dealer/
Przykładem niech będzie salon w Strzelcach Op. przy głównej drodze. Mega, duży budynek z piętrową wystawką i kupą rowerów oraz skuterów. Kiedy wprowadzili hyo w 2012 i tam pojechałem, to główny mechanik serwisu od skuterów przyznał się, że nie ma pojęcia o dwucylindrowych vałkach i pojemnościach większych niż 50 -125 ccm. Ich motocykle na wystawce nie były nawet porządnie skręcone, strach było siadać.
Niestety za tak kiepskim serwisem pojawia się następnie opinia o marce, bo przeciętny Kowalski anty techniczny człowiek wie jedynie o konieczności tankowania moto i pojawienia się na przeglądzie co 6 tys jeśli dostanie wcześniej smsa przypominającego. Kiedy coś się sypie w moto, to winny jest producent. To, że serwis przez 16 tyś nie zajrzał do zaworów, świec, filtru powietrza, nie robił żadnych regulacji w ogóle nie jest brane pod uwagę, bo "fachowcy" podbijając gwarancję po kolejnym przeglądzie opowiedzieli bajki Kowalskiemu ile to niesamowitych czynności wykonali. Najlepsze jest to, że serwisowali nie mając wymaganych narzędzi i osprzętu.
Kiedyś zapytałem jednego z dilerów na Śląsku, czy ma serwis przygotowany po motocykle hyosunga, skoro dotychczas sprzedawał i serwisował tylko skuterki. Odpowiedział - po co ma inwestować skoro nie wie jak to się będzie sprzedawać. Zresztą ma zaprzyjaźnionego mechanika samochodowego, który od lat serwisuje mu skuterki i na pewno poradzi sobie z większymi moto. Bo przecież skuter to taki mniejszy motorek, a jeśli ktoś naprawia samochody, to motocykle są dla niego łatwiejsze w naprawie.
Pozostawiłem faceta z jego przemyśleniami bez komentarza.
Podsumowując, jeśli Almot podpisał umowę jedynie na import iluś tyś. moto w ciągu roku i zapewnił w umowie łatwość dostępu do dużej liczby punktów sprzedażowo/serwisowych, a Angole nie zrobią rekonesansu po ich dilerach i nie postawią odpowiednich wymagań, to dojdzie do podobnej sytuacji jak w przypadku Rometa. I jak to mówią marka zastanie w Polsce pozamiatana w ciągu 3-4 lat.
PS a teraz wyobraź sobie że za 4 miesiące wchodzisz do pewnego salonu na ul. Budowlanych (który z nazwy kojarzy się z robotami drogowymi), a tam pomiędzy junakami i zipami stoi triumph tiger :) Przeciętny Kowalski szukający piździka za 3 tyś stwierdzi - o jaki większy chiński skuter, ale dlaczego taki drogi :)
Taka jest niestety polska rzeczywistość...
gvałka i busa
http://www.youtube.com/user/modificationsdrives/videos
https://www.facebook.com/Hyosung-GV-650-Aquila-Polska-Europe-129924680526225/

Awatar użytkownika
Pabel
Posty: 1541
Rejestracja: 14 grudnia 2014, 23:24
Lokalizacja: Kietrz

Re: Marka Triumph

Postautor: Pabel » 14 kwietnia 2016, 19:13

Tom chyba ma rację
Honda CBR 900RR FireBlade SC33 / KTM ER 400 LC4-PD-> Kawasaki ZX10-R '05 / Alfarad 250 '20 -> Yamaha MT07 '19 / ?

dr.hause
Posty: 159
Rejestracja: 03 września 2010, 16:04
Lokalizacja: opole

Re: Marka Triumph

Postautor: dr.hause » 14 kwietnia 2016, 20:04

nie chyba tylko na pewno niestety


kuchnie Ruda Śląska

Wróć do „HYDE PARK”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika