No ale chłopaki no nie mówcie mi, że taka marka (i nie mówię tego dlatego, że mam takie moto) nie sprawdziła dokładnie z kim zawiera umowę??? Tutaj mówimy o poważnych umowach i rozmowach, które nie trwają kilka dni. Na bank są stawiane konkretne warunki również odnośnie salonów/serwisów itp. Każdy motocykl Triumpha teraz jest rejestrowany w elektronicznym systemie, po zakupie badana jest satysfakcja klienta, marka stawia na dodatkowe bonusy typu assistance czy imprezy organizowane na torze itp. itd. Każdy serwis musi choćby mieć komputer bo bez niego nie zrobisz nic. Nie skasujesz nawet informacji o przeglądzie itp.
Nie wiem, może jestem wyjątkowo naiwny, ale to nie jest tylko motocykl, to jest TRIUMPH
No dobra żart, ale to jest legendarna marka, a nie chińczyk, który chce wejść na rynek i idzie na ilość. Jaki sklepik weźmie sobie kilka motocykli na stan, z których każdy kosztuje od 40 do 80 koła, to raz? A dwa to Triumpha, tak mi się wydaje, kupuje tylko świadomy, a nie przypadkowy klient, który ma pewne oczekiwania co do salonu i serwisu. Wg. mnie to ma być tylko importer, który będzie takim przedstawicielem producenta tutaj w kraju. Salony sprzedaży i serwisy to natomiast zupełnie inna bajka.
No nic pożyjemy zobaczymy.