Motocykl na kat. A2

Chyba wiadomo wszystko na dowolny temat - "samowolka" :)
Awatar użytkownika
Remilo7
Posty: 199
Rejestracja: 23 maja 2015, 21:06
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki

Re: Motocykl na kat. A2

Postautor: Remilo7 » 18 stycznia 2016, 12:32

Dwóch kolegów lada dzień będzie samemu blokowało i rejestrowało swoje SV, więc opiszę w razie czego jak poszło ;)
Ostatnio zmieniony 18 stycznia 2016, 18:36 przez Remilo7, łącznie zmieniany 1 raz.
Jawa 50 > Yamaha TDR 125 > Kawasaki ER5 > Yamaha TDM 850

krzychuKTM
Posty: 18
Rejestracja: 23 października 2015, 14:58

Re: Motocykl na kat. A2

Postautor: krzychuKTM » 18 stycznia 2016, 14:45

uzywke tez da rade zblokowac pytaj w salonie kawasaki

Awatar użytkownika
Pabel
Posty: 1541
Rejestracja: 14 grudnia 2014, 23:24
Lokalizacja: Kietrz

Re: Motocykl na kat. A2

Postautor: Pabel » 18 stycznia 2016, 23:48

No właśnie pamiętam 5 przez 10 :D ale zupełnie się nie orientuje w modelach jakie się łapią przez te ograniczenia różne
Honda CBR 900RR FireBlade SC33 / KTM ER 400 LC4-PD-> Kawasaki ZX10-R '05 / Alfarad 250 '20 -> Yamaha MT07 '19 / ?

Awatar użytkownika
-MisieK-
Posty: 1776
Rejestracja: 12 lutego 2015, 08:38
Lokalizacja: OB

Re: Motocykl na kat. A2

Postautor: -MisieK- » 19 stycznia 2016, 08:33

No to dla przypomnienia ustaliliśmy, że nie ma czegoś takiego jak rejestracja na A2 bo takie coś w przyrodzie nie istnieje :P
Kategoria A2 określa parametry motocykla, którym z tą kategorią można się poruszać.
Sam motocykl można natomiast zarejestrować z konkretnymi parametrami i one mogą być odpowiednie dla danej kategorii.
Różne cuda w Polsce istnieją i występują w przyrodzie choćby R6/R1 zarejestrowane z obniżoną mocą. Jednak wbrew temu co wciskają sprzedający absolutnie takie motocykle nie spełniają wymogów kategorii A2. Pomijając już, że często kastracja jest tylko na papierze w tych maszynach.
Natomiast na szybko rzuciłem okiem na allegro co tam dzisiaj proponują na A2 i jest oczywiście R6 :P
Ale co ciekawsze wygląda na to, że wśród dealerów są jacyś idioci, którzy kit ludziom wciskają, bo jest też oferowany Street Triple z możliwością dostosowania do A2. Pytam się jak skoro wyjściowo ma 106KM ??????
Jak w tym kraju ma być normalnie/dobrze ???
Simson SR50 B4->S51/1 E/2->KTM Duke 125->Kawasaki ER-6n->
->Triumph Street Triple R Matte Phantom Black
Obrazek

Awatar użytkownika
michal.m
Posty: 520
Rejestracja: 22 maja 2012, 11:53
Lokalizacja: Opole

Re: Motocykl na kat. A2

Postautor: michal.m » 19 stycznia 2016, 10:56

-MisieK- pisze:Jak w tym kraju ma być normalnie/dobrze ???

A to nie wiesz, że niektórych:
- nie dotyczą standardowe kontrole na drodze;
- nie dotyczą wypadki, szlify, parkingówki (a co za tym idzie nie będą nigdy potrzebowali wypłaty odszkodowania z ubezpieczenia)

oni mogą mieć nawet R6 na kat.B bo i co może się stać skoro nie będą odwijać.

ps. w tym kraju jest normalnie/dobrze -> "cudze chwalicie, swego nie znacie"

Awatar użytkownika
-MisieK-
Posty: 1776
Rejestracja: 12 lutego 2015, 08:38
Lokalizacja: OB

Re: Motocykl na kat. A2

Postautor: -MisieK- » 19 stycznia 2016, 11:57

Michał nie jest normalnie.
O wszystko, totalnie o wszystko trzeba walczyć, a wszyscy mają wszystkich głęboko w dupie.
Simson SR50 B4->S51/1 E/2->KTM Duke 125->Kawasaki ER-6n->
->Triumph Street Triple R Matte Phantom Black
Obrazek

Awatar użytkownika
Pabel
Posty: 1541
Rejestracja: 14 grudnia 2014, 23:24
Lokalizacja: Kietrz

Re: Motocykl na kat. A2

Postautor: Pabel » 19 stycznia 2016, 14:19

Mam znajomą, która rozpieprzyła się przed świętami na tej nowszej R6 wersji która ma tam jakoś 140 coś koni, kaganiec miała, na a2 zarejestrowane, wina kolesia PZU 30 tysi jej wypłaciło za skasowane moto, wiec ja ju ż totalnie nic nie rozumiem :D Dobrze , że jeszcze robiłem na starych zasadach prawko :D
Honda CBR 900RR FireBlade SC33 / KTM ER 400 LC4-PD-> Kawasaki ZX10-R '05 / Alfarad 250 '20 -> Yamaha MT07 '19 / ?

Awatar użytkownika
michal.m
Posty: 520
Rejestracja: 22 maja 2012, 11:53
Lokalizacja: Opole

Re: Motocykl na kat. A2

Postautor: michal.m » 19 stycznia 2016, 16:22

-MisieK- pisze:O wszystko, totalnie o wszystko trzeba walczyć, a wszyscy mają wszystkich głęboko w dupie.

eee, Ty byłeś gdzieś zagranicą jako mieszkaniec?
To, że nikt nic nie da za darmo i trzeba o to walczyć i wszyscy mają wszystkich głęboko w dupie nie jest domeną jakiegokolwiek narodu - taki jest po prostu gatunek ludzki :/
Więc zawsze staram się reagować kiedy ktoś twierdzi, że właśnie u nas w kraju jest nienormalnie bo jak już to nienormalnie jest wszędzie. Tylko czasami w różnych aspektach a nie akurat w tym samym.

@Pabel - jak to była wina kolesia to kasa z ubezpieczenia kolesia poszła a nie z jej ubezpieczenia. Jeśli byłaby to jej wina wtedy zaczynają się schody a praktycznie mur a nawet i wielka dziuuura.

Awatar użytkownika
-MisieK-
Posty: 1776
Rejestracja: 12 lutego 2015, 08:38
Lokalizacja: OB

Re: Motocykl na kat. A2

Postautor: -MisieK- » 19 stycznia 2016, 17:18

@Michał ale ja się nie odnosiłem do żadnego innego kraju. Nie interesuje mnie jak jest w innych.
Chciałbym tylko aby tutaj było normalnie. Trochę więcej życzliwości i wczucia się w drugiego człowieka.

@Pabel
Uparcie i notorycznie będę powtarzał, że nie istnieje takie pojęcie jak "rejestracja na A2" i uparcie będę to powtarzał.
Ale rozumiem, że używamy tutaj takiego skrótu myślowego przez który rozumiemy, że miała R6 zarejestrowaną z mocą nie wyższą niż 35kW :P
Pomijając już, że taka kastracja to jest totalna abstrakcja :P

1. Pytanie, czy była policja, czy się dogadali ?
2. Jeśli była policja, to pokazała swoją niewiedzę i niekompetencję.
3. Koleś jest frajerem bo gdyby wiedział tyle co my, to gwarantuje Ci, że wyłgałby się ze "swojej winy" bo gościówa jechała na moto, na które nie miała uprawnień. Mało tego jak byłby cwany i nieżyczliwy (patrz wyżej :P) to jeszcze ostatecznie doprowadziłby do tego, że ona z własnej kasy musiałaby zapłacić za jego uszkodzenia.
Simson SR50 B4->S51/1 E/2->KTM Duke 125->Kawasaki ER-6n->
->Triumph Street Triple R Matte Phantom Black
Obrazek

Awatar użytkownika
michal.m
Posty: 520
Rejestracja: 22 maja 2012, 11:53
Lokalizacja: Opole

Re: Motocykl na kat. A2

Postautor: michal.m » 19 stycznia 2016, 18:36

-MisieK- pisze:Chciałbym tylko aby tutaj było normalnie.

A ja tam myślę bardziej globalnie. Chciałbym by było OK wszędzie bo pojęcie normalności jest różnie interpretowane, dla ukraińców w Polsce jest całkowita normalność. Polska nie jest totalnie niezależna by było inaczej niż gdzie indziej.
Ale z grubsza rozumiem o co Ci chodzi :)

I w dyskutowanym temacie wg mnie w ogóle nie powinno być takich możliwości przeróbek w motocyklach lub sytuacje gdzie ktoś tego nadużywa powinny być surowo karane i te kary egzekwowane.

Co do przytoczonej sytuacji z R6 na kat.A2 wcale bym się nie zdziwił, że PZU upomni się o swoje jak przeanalizuje sytuację z dokumentami.

-MisieK- pisze:2. Jeśli była policja, to pokazała swoją niewiedzę i niekompetencję.

Nic nowego, większość spraw drogowych to niewiedza i niekompetencja drogówki.
Ostatnio zmieniony 19 stycznia 2016, 18:40 przez michal.m, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Pabel
Posty: 1541
Rejestracja: 14 grudnia 2014, 23:24
Lokalizacja: Kietrz

Re: Motocykl na kat. A2

Postautor: Pabel » 19 stycznia 2016, 18:38

Misiek szczerze Ci powiem, że to paranoja co się dzieje i też wiem, że nie ma takiego czegoś jak rejestracja na A2, ale nie szukając daleko Gasior który też tu jest zarejestrowany ma swoją fazi na A2 klepniętą :D Tym przepisem zrobiono większy burdel aniżeli był, ale swoją drogą - gdybym miał takie prawko A2 i hajs na taką R6 i możliwość, też bym kombinował.

Była Policja i koleś jest frajerem nie przez to, że Jej drogę zajechał bo jechała ponad stówkę w zabudowanym więc to raczej Jej debilizm, ale policjanci musieli byc jacys z łapanki bo raz właśnie to zarejestrowanie a dwa widziałem zdjęcia tej R6 nie widziałem auta ale laik by stwierdził że było dużo ponad 50 jak rama poszła, chłodnica wbita w silnik i cały przod ogolnie na wstecznym pojechał
Honda CBR 900RR FireBlade SC33 / KTM ER 400 LC4-PD-> Kawasaki ZX10-R '05 / Alfarad 250 '20 -> Yamaha MT07 '19 / ?

Awatar użytkownika
-MisieK-
Posty: 1776
Rejestracja: 12 lutego 2015, 08:38
Lokalizacja: OB

Re: Motocykl na kat. A2

Postautor: -MisieK- » 19 stycznia 2016, 19:46

To jest właśnie problem. W Polsce człowiek musi być sam sobie specjalistą od wszystkiego. Jak do tego jeszcze prowadzisz własny biznes to, nie ma bata, musisz być wyspecjalizowanym księgowym i prawnikiem i nie wiem kim jeszcze żeby ogarnąć się w tych wszystkich przepisach i potrafić walczyć o swoje.
Simson SR50 B4->S51/1 E/2->KTM Duke 125->Kawasaki ER-6n->
->Triumph Street Triple R Matte Phantom Black
Obrazek

Awatar użytkownika
michal.m
Posty: 520
Rejestracja: 22 maja 2012, 11:53
Lokalizacja: Opole

Re: Motocykl na kat. A2

Postautor: michal.m » 20 stycznia 2016, 15:23

-MisieK- pisze:To jest właśnie problem. W Polsce człowiek musi być sam sobie specjalistą od wszystkiego.

Nic tylko przyklasnąć w pełnej zgodzie do całej Twojej wypowiedzi (nie tylko tego co zacytowałem)
Nawet jeśli chce się skorzystać z usług innych to należy mieć na uwadze jacy to się zdarzają "fachowcy" na rynku -> patrz chociażby program "Usterka" no i właśnie znać się na każdej zlecanej robocie :/
Pabel pisze:Tym przepisem zrobiono większy burdel aniżeli był

Tym m.in przepisem zrobiono miejsca pracy w urzędach ;)
"Biurokracja rozrasta się, żeby sprostać wymaganiom rozrastającej się biurokracji."

Awatar użytkownika
DonPedro
Posty: 108
Rejestracja: 30 sierpnia 2015, 19:47

Re: Motocykl na kat. A2

Postautor: DonPedro » 11 lutego 2016, 17:31

Dokładnie chciałem zaproponować Hyosunga GT650 (lub R), używanego można dorwać między 2 a 3 tys. Euro w Niemczech, niektóre nawet zdławione na A2. Usunięcie tego to żaden problem. Ale nie polecam, bo jak coś się stanie, a nie masz A, to masz pozamiatane u Ubezpieczyciela i nasrane w papierach. Cenowo nie znam żadnej lepszej alternatywy.
W trakcie rehabilitacji z nową Suzuki GSX650F :smile:
Obrazek


kuchnie Ruda Śląska

Wróć do „HYDE PARK”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika