Jakimi cechami można scharakteryzować motocykl sportowy

Chyba wiadomo wszystko na dowolny temat - "samowolka" :)
Awatar użytkownika
michal.m
Posty: 520
Rejestracja: 22 maja 2012, 11:53
Lokalizacja: Opole

Jakimi cechami można scharakteryzować motocykl sportowy

Postautor: michal.m » 01 czerwca 2015, 17:37

Mam do Was pytanie:
Jak najprościej odróżnić motocykl sportowy od turystycznego?

(pomijając fakt posiadania/nieposiadania owiewek)

Awatar użytkownika
Killu
Posty: 3039
Rejestracja: 16 stycznia 2009, 06:12
Lokalizacja: Opole

Postautor: Killu » 01 czerwca 2015, 18:21

Głównie geometria ramy i zawieszenia. No i masa różnych detali ułatwiających prowadzenie w złożeniu.

Skąd to pytanie?
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć ;)

Awatar użytkownika
michal.m
Posty: 520
Rejestracja: 22 maja 2012, 11:53
Lokalizacja: Opole

Postautor: michal.m » 03 czerwca 2015, 10:45

Killu pisze:Skąd to pytanie?

Skoro jestem teoretykiem w tej kwestii to chciałbym się dowiedzieć tego od ludzi, którzy sportami jeżdżą bądź jeździli.

Awatar użytkownika
Pabel
Posty: 1541
Rejestracja: 14 grudnia 2014, 23:24
Lokalizacja: Kietrz

Postautor: Pabel » 03 czerwca 2015, 16:12

Sport– wszystko to, co jedzie szybciej niż 100km/h, ma na sobie masę kolorowego plastiku (w postaci owiewek bądź pasażerki) i gdy nas mija – wydaje charakterystyczny odgłos F-16 przebijającego barierę dźwięku. Sami szaleńcy tym jeżdżą !!

Harley – chrom, mnóstwo chromu. Cała góra dobrze upakowanego chromu zwieńczona mniejszą górą ze skór i ćwieków. I groźne dudnienie. Wiadra groźnego dudnienia, które powoduje drżenie ziemi i prostowanie się antenek w moherowych beretach jeszcze parę minut po przejeździe motocyklisty. Pojazd dla satanistów. Ludowa legenda mówi, że żeby kupić, trzeba zjeść kota.

Cross – takie śmieszne, małe motorki, co ci ludzie od pił spalinowych robią, żeby im się lepiej po lesie jeździło. Po ściągnięciu tylnego koła służą do ścinania drzew.

Cała reszta – tutaj zazwyczaj mamy wrzucone wszystkie marki historyczne („Panie, myśmy z kuzynem na tej Jawie to 120 jechali, jak nam Ruscy z poligonu odsprzedali paliwo rakietowe”) i wszystko to, czego nie da się podpiąć pod powyższe trzy działy.
Honda CBR 900RR FireBlade SC33 / KTM ER 400 LC4-PD-> Kawasaki ZX10-R '05 / Alfarad 250 '20 -> Yamaha MT07 '19 / ?

Awatar użytkownika
michal.m
Posty: 520
Rejestracja: 22 maja 2012, 11:53
Lokalizacja: Opole

Postautor: michal.m » 15 czerwca 2015, 10:39

Temat był założony przez dyskusję na PW z Pabel, który to stwierdził, że jego Honda CBR 900RR FireBlade ma pozycję bardziej turystyczną niż sportową przez krowiasty bak.
Jak widać publicznie już tego nie napisał. Tylko podszedł do tego żartobliwie.

Jako, że są tu osoby znające się bardziej niż ja na motocyklach sportowych chciałem poznać Wasze opinie. Jedynie Killu napisał krótko i na temat.


kuchnie Ruda Śląska

Wróć do „HYDE PARK”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika