Czytam i czytam i sam nie wiem.
Od lat pojawiają się różne cudowne specyfiki ale jakiejś rewolucji jak dotąd nie było np. Slider-50. Rozumiem, że dla producentów samochodów jakiś cudowny specyfik może być problemem bo mógłby zbytnio przedłużać życie silnika, skrzyni...
No ale dla producentów oleju w teorii takie substancje dodawane do oleju już na etapie jego produkcji byłyby niezłe i wpływały by raczej na zwiększenie jego sprzedaży. Oczywiście zakładając, że producenci oleju nie są w zmowie z producentami aut
Mam wrażenie, że te wszystkie specyfiki są jak wszystkie suplementy diety z reklam tv. Jak słucham/oglądam te reklamy to mam wrażenie, że jak będę je wszystkie jadł to muszę żyć z 200 lat i będę szczupły, piękny i młody, no nie ma innej opcji
Wiem, wiem, należę do grupy, która nie próbowała, a krytykuje
Zasada ceramizera jest taka, że ma powstać warstwa ceramiczna. Zatem jak działa ten specyfik w wersji dla silników motocyklowych
Czym się różni jego wersja dla motocykla i dla silnika samochodowego
Ciekawe, prawda?
Odczucia ludzi? Hmm, po magnetyzerach też wielu odczuwa poprawę
Pytanie czy subiektywnie odczuwana poprawa to coś rzeczywistego, a jeśli tak to jak długo się utrzyma i czy na koniec nie będzie dodatkowych skutków ubocznych?
Badania? Myślę, że testy wykonane na jednym motocyklu to trochę mało
Oczywiście trzeba by się dokładnie zapoznać z tymi badaniami. Jednak aby można było powiedzieć coś więcej należałoby rozebrać taki silnik, zbadać i dokładnie określić co jest powodem problemów potem nie zmieniając oleju dolać ceramizer i po poprawie ponownie rozebrać silnik i dokładnie zbadać co zaszło. Oczywiście samo rozebranie i poskładanie mogło by już wpłynąć na poprawę. No chyba, że tak to było zrobione
Następnie należałoby odczekać kilka ładnych tysięcy km aby ponownie rozebrać silnik i zbadać czy nie ma skutków ubocznych.
Pół biedy jeśli te specyfiki są w miarę neutralne i nie mają skutków ubocznych bo najwyżej straci się parę złociszy.
Oczywiście testy producenta mnie nie interesują bo nie są dla mnie obiektywne.
Jeszcze raz zadam pytanie, co robi ceramizer w wersji dla silnika motocyklowego no bo chyba nie nakłada warstwy ceramicznej na tarcze sprzęgła
Jakiej temperatury potrzeba aby metal połączyć z ceramiką? Czy przypadkiem sama wymiana na inny, znacznie lepszy olej nie da już podobnych rezultatów?
Oczywiście to tylko moje zdanie i nikt nie musi się z nim zgadzać
Jestem frajerem bo ktoś proponuje mi cudowny specyfik, a ja go nie chcę i wietrzę spisek, jakoś będę musiał z tym żyć