Doradzicie ?

Chyba wiadomo wszystko na dowolny temat - "samowolka" :)
Awatar użytkownika
Matix
Posty: 71
Rejestracja: 22 kwietnia 2012, 18:27
Lokalizacja: OPO

Postautor: Matix » 31 października 2012, 18:25

"Sporta" to będzie ciężko ale jakoś szosówkę... prędzej. Myślę że ciekawy jest Suzuki bandit 400 troszkę się wyróżnia na tle popularnych 500.

Awatar użytkownika
ZX-RR
Posty: 90
Rejestracja: 28 września 2012, 18:11
Lokalizacja: Opole

Postautor: ZX-RR » 31 października 2012, 19:01

W tych pieniądzach tylko zxr400 ze sportów,sam przerabiałem.
Mała kawa jest wyposażona podobnie jak obecne sporty,grzbietowa rama spawana z aluminiowych profili,widelec upside-down o średnicy rur nośnych 43 mm z pełną regulacją,potężne hamulce z zxr750 i całkiem fajny dizajn jak na tamte lata.Silnik ma bardzo fajny moment obrotowy jak na tą pojemność, poniżej 4s. do setki. Konie mechaniczne dopiero w górnych obrotach więc znacznie trudniej przegiąć od 600-setki, zwrotny i lekki.
Części eksplatacyjne dostepne od reki, klocki,nepęd,rozrząd,plytki zaworowe,uszczelniacze czy regulatory napiecia mozna dostac bez problemu w necie.Jedyny problem to dorwać w miare zdrowy egzemplarz,bo na allegro większość to szrot albo wychuchane za chore pieniądze.

Awatar użytkownika
mishieck
Posty: 97
Rejestracja: 10 maja 2007, 20:05
Lokalizacja: Opole

Postautor: mishieck » 31 października 2012, 19:24

NTV? :twisted:

tygrysek 0706
Posty: 89
Rejestracja: 30 maja 2011, 23:27
Lokalizacja: opole

Postautor: tygrysek 0706 » 31 października 2012, 20:27

za 5 klocków będzie problem albo się wpakujesz w jakąś pseudo okazje chyba ze od kogoś pewnego musisz określić czego oczekujesz od moto ja swego szukałem 2 lata postanowiłem podobnie jak ty wydać 6 tyś. potem już 8 tyś 10 tyś w końcu trafiłem za 11 tys i tez są jakieś minusy ale jest to to czego szukałem spełniło moje oczekiwania podoba mi się a i trochę werwy ma w miedzy czasie kupiłem 125 aby się bujać wg myśli YZF R1 jestem pewnie lanserem w koło remizy no i spoko ciekawe od czego on zaczynał a skoro osiągnął już tak dużo to może czas aby zabłysnął w świecie zyczę powodzenia a tak swoją drogą stare nie znaczy złe trzeba mieć farta by kupić coś dobrego zyczę powodzenia kolego nie kieruj się emocjami tylko

Filemon
Posty: 19
Rejestracja: 11 marca 2012, 22:13
Lokalizacja: OPO

Postautor: Filemon » 31 października 2012, 23:42

Hmmm dzisiaj trochę w szkole się nudziło , szukałem po aukcjach i zauważyłem ze szosowo turystycznych jest znacznie więcej .
Z szosowo turystycznych 250 znalazłem mało za to 500 jest od groma.
Tylko tak się zastanawiam czy gdybym kupił 500 czy nie zeżrą mnie opłaty za ubezpieczanie bo w przypadku moto jest opcja jedynie za tylko jak będę właścicielem bo rodzice nawet nie chcą o tym słyszeć .

http://otomoto.pl/honda-cb-500-cb500-ni ... 39134.html

http://allegro.pl/show_item.php?item=2743842751

http://allegro.pl/show_item.php?item=2741214284
to tyle.
co do tych 500 to podchodzę z dystansem , starczy mi 250 bo moje kończyny pamiętają jak dwa razy mnie samochód skasował i druga spraw to kochani rodzice którzy na sam temat zaczynają marudzić :D

Reaven
Posty: 1611
Rejestracja: 15 marca 2005, 11:34

Postautor: Reaven » 01 listopada 2012, 10:05

Te motorki są do ogarnięcia - a na pewno wystarczą ci na dłużej niż 250tka, ba, nawet z pasażerem będziesz mógł się gdzieś bujnąć. Jeśli zamierasz jeździć więcej niż 5 km dziennie, w sensie dojazdów do pracy, szkoło, sklepu - to szybko docenisz tę drobną różnicę w mocy na trasie.. a i do nauki zakrętów i manewrów są całkiem fajne.

Byleś tylko znalazł egzemplarz, którym się jeździ, a nie wyłącznie naprawia ;)
:
:
Nowhere to Run, Nowhere to Hide, Nowhere to Live and Nowhere to Die..
[ niemoralne propozycje kierować na: +48693184930 || reaven @ rut.pl ]

dr.hause
Posty: 159
Rejestracja: 03 września 2010, 16:04
Lokalizacja: opole

Postautor: dr.hause » 01 listopada 2012, 11:57

kawe bym odradzal ma niestety dwie powazne wady ale ta honda jest calkiem calkiem

Awatar użytkownika
dawidmi
Posty: 751
Rejestracja: 18 czerwca 2008, 16:07
Lokalizacja: Polska Europa Świat

Postautor: dawidmi » 01 listopada 2012, 20:08

Tak jak mówi Reaven, kup teraz miejską dobrą 500, a nie tam jakieś sportowe padło za 5 tyś, bo to ze sportem będzie miało tyle wspólnego co golf 2 z przyciemnionymi szybami.
Za 5k kupisz spokojnie porządnego GS500, jeździć się tym nauczysz, przez ten czas dozbierasz i później już kupuj sporty :)
A to motocykl na tyle tani w utrzymaniu, że tam remont silnika zrobisz w cenie dobrego napędu do sporta.

A co do OC, to nawet ze zwyżkami, za taki motocykl nie zapłacisz więcej niż 150 zł rocznie.

Awatar użytkownika
inosak
Posty: 58
Rejestracja: 03 października 2010, 17:04
Lokalizacja: Opole/ZWM

Postautor: inosak » 01 listopada 2012, 21:23

W takim razie ja się łokciami, kopytami wepchnę z Yamahą XJ600. Przyjemniejszy silnik i może starczyć na dłużej jak sezon. "Ścigacz" to nie jest, ale i tak jesteś szybszy niż 99% samochodów. I niech nikt ci nie wmówi, że za ciężkie jak na "lekki miejski" - bzdura. Zwrotność lepsza niż YBR250, ósemki da się kręcić z zamkniętymi oczami ze switchbackiem i workiem śledzi w jednej ręce. :twisted:
Atala Carosello '97 (2010-2012) włoski japończyk na polskiej mieszance dwusuwowej
Lifan LF125-9J '10 (2012-...) funbike do jazdy po bułki
Yamaha XJ 600 S Diversion '93 (2012-...) zielona maszyna do mielenia trasy

Awatar użytkownika
iwo_mar
Posty: 45
Rejestracja: 03 września 2012, 12:27
Lokalizacja: zdzieszowice

Postautor: iwo_mar » 02 listopada 2012, 07:31

tez polecam xj 600, kiedyś miałem i wspominam bardzo dobrze
Mariusz

Yamaha Raider 1900, Varadero 1000

Filemon
Posty: 19
Rejestracja: 11 marca 2012, 22:13
Lokalizacja: OPO

Postautor: Filemon » 04 listopada 2012, 20:28

Może powiedziecie na jakie szczegóły zwrócić uwagę podczas zakupu.
Co może z góry zdyskwalifikować a co można by przywrócić do życia w granicach zdrowego rozsądku

Awatar użytkownika
ZX-RR
Posty: 90
Rejestracja: 28 września 2012, 18:11
Lokalizacja: Opole

Postautor: ZX-RR » 04 listopada 2012, 22:42

Tu masz bardzo fajnie opisane:
http://www.grupa-poludnie.info/phpBB3/v ... =85&t=7334
Zrób sobie liste na papierze zeby nic nie zapomnieć.

Awatar użytkownika
chichus
Posty: 71
Rejestracja: 29 maja 2012, 00:59
Lokalizacja: Zawada

Postautor: chichus » 05 listopada 2012, 13:51

Ja w tym sezonie zacząłem przygodę i kupiłem turystka 500 i jestem zadowolony, jedyny minus to taki że sam jestem trochę za duży jak na ten moto, ale zdecydowanie polecam. Trochę szukałem , doinwestowałem i myślę że warto, bo wiem na czym jeżdżę.

Teoria że stare = ch**owe jest śmieszna.
Jak dla mnie wszystko co nowe jest ch**we kiedyś, były maszyny robione z duszą i pasją miały przetrwać swoich właścicieli i tak jest! wystarczy się obejrzeć. Teraz wszystko co produkują ma wytrzymać tyle ile gwarancja, później serwis ma zbijać krocie.

Mój motocykl ma przejechane ponad 50tyś km i 18lat. I dopiero teraz miał wymiany zużywalnych elementów, nie mówiąc że większość podzespołów jest w b.dobrym stanie i wymagają jedynie konserwacji .

aha! i był kupiony za 5300zł.

Jak byś chciał podjechać przymierzyć się do Cb500 to napisz na priva, mogę Ci podpowiedzieć jakie plusy i minusy korzystania z takiego turystyka. 8)
Ten który się boi pomylić ten w ogóle nie próbuje

Awatar użytkownika
Martinez
Posty: 65
Rejestracja: 19 stycznia 2012, 11:49

Postautor: Martinez » 06 listopada 2012, 07:41

Ja też polecam na początek "turystyka" 500/ 600 będzie w sam raz.


M

Awatar użytkownika
DomN
Posty: 220
Rejestracja: 20 lutego 2007, 22:59
Lokalizacja: Przysiecz / München

Postautor: DomN » 06 listopada 2012, 18:30

Może jakiegoś Hornet'a 600 z pierwszych roczników, choć może budżetu nie wystarczy ;/ 97psów a na początek go zablokować na króćcach na 34PS i śmigać sezon na fajnym mało awaryjnym mopku :D


kuchnie Ruda Śląska

Wróć do „HYDE PARK”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika