Test v max klasy 1000

Miejsce na ciekawe filmy i zdjęcia o tematyce motocyklowej ;)
Awatar użytkownika
Kronos
Posty: 213
Rejestracja: 22 marca 2008, 19:30
Lokalizacja: Praszka / Opolszczyzna

Test v max klasy 1000

Postautor: Kronos » 23 marca 2013, 14:18

http://www.youtube.com/watch?v=-Ycg4ynx ... r_embedded

i streszczenie doznań kierowców:
"Jeżeli chodzi o wynik to oczywiście nie ma wątpliwości. Zx-10R, elektronika znakomita, pomaga przy starcie na trzech pierwszych biegach, silnik o bardzo dużej mocy dobija resztę. Motocykl nie podnosi przedniego kola tak jak Ducati i ma przełożenia lepiej dobrane w porównaniu z BMW. Ale zaskoczeniem była GSX1000R, która jest pomimo braku elektroniki znakomitym motocyklem z super silnikiem, najlepszy start i odejście na początku. Estetyka, moment obrotowy, to co zostaje dla Panigale."
SUZUKI SV 650s K5 => Suzuki GSX1300R HAYABUSA K8 => Kawasaki ZZR1400 II GEN. => ZX10R GEN 5

Jantar
Posty: 26
Rejestracja: 04 lutego 2009, 20:16
Lokalizacja: Opole

Postautor: Jantar » 23 marca 2013, 20:03

A to Ci dopiero ZIELONA bestia zacny sprzęt
Jantar

YZF R1
Posty: 555
Rejestracja: 22 marca 2010, 21:45
Lokalizacja: OGL

Postautor: YZF R1 » 23 marca 2013, 20:54

e tam, bmw zle wystartował, zreszta bmw sie zle startuje, wiem cos o tym , potem doszedł kawe i odpucił.

Awatar użytkownika
Kronos
Posty: 213
Rejestracja: 22 marca 2008, 19:30
Lokalizacja: Praszka / Opolszczyzna

Postautor: Kronos » 23 marca 2013, 20:59

Na całe szczęście tego testu nie robili Niemcy i jeszcze z magazynu Motocykl bo pewnie BMW by wygrało.
Zaskakuje klapa Hondy i Yamahy. Honda niestety od lat drepcze w miejscu i z flagowca stała się "niszowcem".
Suzuki jednak to dzielny wojownik, bez elektroniki ma wspaniały piec.
SUZUKI SV 650s K5 => Suzuki GSX1300R HAYABUSA K8 => Kawasaki ZZR1400 II GEN. => ZX10R GEN 5

Awatar użytkownika
Killu
Posty: 3039
Rejestracja: 16 stycznia 2009, 06:12
Lokalizacja: Opole

Postautor: Killu » 23 marca 2013, 21:17

Przyspieszanie to nie wszystko przeciez. Hondy od dawna niszcza precyzja prowadzenia.
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć ;)

YZF R1
Posty: 555
Rejestracja: 22 marca 2010, 21:45
Lokalizacja: OGL

Postautor: YZF R1 » 23 marca 2013, 21:20

klapa hondy jak hondy ale słanwne panigale i rn22 sa w czarnej dupie

Awatar użytkownika
ZX-RR
Posty: 90
Rejestracja: 28 września 2012, 18:11
Lokalizacja: Opole

Postautor: ZX-RR » 23 marca 2013, 23:13

Ciekawe gdzie by było BMW gdyby kawa też miała Quikshifter :wink:
Honda i yamaha dalej serwują odgrzewane kotlety, a ponad 100 tysiaków za wspaniałe panigale z abs to kiepski żart makaronów :lol:
Jeśli kawa ma faktycznie kontrole trakcji tak wspaniałą jak piszą w testach to na torze powinna nokautować konkurencje.

YZF R1
Posty: 555
Rejestracja: 22 marca 2010, 21:45
Lokalizacja: OGL

Postautor: YZF R1 » 24 marca 2013, 05:15

własnie , ze kawa ma słaba kontrole trakcji i nie jes tak dobra jak bmw, co zreszta widac w praktyce, w szczegolnoscci na torach, gdzie nie pojrzysz tam bmw,kawasaki nadal jak na lekarstwo

Awatar użytkownika
Kronos
Posty: 213
Rejestracja: 22 marca 2008, 19:30
Lokalizacja: Praszka / Opolszczyzna

Postautor: Kronos » 24 marca 2013, 05:36

Kawasaki ma dobrą kontrolę trakcji znacznie poprawioną w 2012 roku, kiepską a wręcz beznadziejną ma Yamaha, która upchała ją na siłę w 2012 roku bo tak marketingowo wypadało.
A Ducati , no cóż chyba nie znajdzie się nikt komu by się nie podobało, jest po prostu piękne i takie ma być, ma zachwycać i ten zachwyt kosztuje.
SUZUKI SV 650s K5 => Suzuki GSX1300R HAYABUSA K8 => Kawasaki ZZR1400 II GEN. => ZX10R GEN 5

Awatar użytkownika
ZX-RR
Posty: 90
Rejestracja: 28 września 2012, 18:11
Lokalizacja: Opole

Postautor: ZX-RR » 24 marca 2013, 19:30

Tu się nie zgodze. W 2012 w superstockach BMW wygralo 4 wyścigi Kawasaki 3, w klasyfikacji kierowców BMW 1 miejsce ,Kawasaki zajęło 3 i 4 miejsce.W klasyfikacji producentów kawa ma 193 pkt, bmw jest drugie i ma 181. Dalej ducati (które z kontrolą trakcji kosztuje chyba tyle ile 3 zx10r razem), Honda 4 miejsce i 71 pkt :lol:
http://en.wikipedia.org/wiki/2012_FIM_S ... hip_season
Gdzieś czytałem wywiad z Andym Mclau (bylo mistrz polski superbike) i facet mówi że na tej kontroli trakcji ze sklepu to sie nie da szybko jechać( oczywiście szybko dla niego mi tam wystarczy :lol: )Wiec nie wiem czy oni tego nie wyłączają na suchym w superstockach.


kuchnie Ruda Śląska

Wróć do „MULTIMEDIA”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika