Suzuki GSXF Jajko

Ogłoszenia: sprzedam, kupie, zamienie.
Oczywiście, że chodzi o branże motocyklową.
Awatar użytkownika
moskva1972
Posty: 602
Rejestracja: 05 grudnia 2009, 09:03
Lokalizacja: ONY

Suzuki GSXF Jajko

Postautor: moskva1972 » 11 lutego 2015, 11:31

Yamaha TDR 125 2004 > Suzuki GSF600S 2000>Kawasaki ZX6-R 2001>Kawasaki KLV 1000 2005>Yamaha FZ1 Fazer 2007>KTM 990 SuperDuke 2006

Awatar użytkownika
Pabel
Posty: 1541
Rejestracja: 14 grudnia 2014, 23:24
Lokalizacja: Kietrz

Postautor: Pabel » 11 lutego 2015, 12:13

można to zarejestrować na to prawko niższe niż A ? jeśli spełnia te stosunki mocy do wagi to może będę miał kupca na niego

Awatar użytkownika
Killu
Posty: 3039
Rejestracja: 16 stycznia 2009, 06:12
Lokalizacja: Opole

Postautor: Killu » 11 lutego 2015, 21:15

Nie da rady wykręcać takich numerów i lepiej tego nie robić. Pierwszy incydent z innym kierowcą i jesteś w czarnej dupie.
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć ;)

Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 96
Rejestracja: 16 stycznia 2014, 20:58
Lokalizacja: Tarnów Opolski

Postautor: Gruby » 11 lutego 2015, 23:04

Tu chyba chodzi o rejestracje na A2, w swietle prawa mozesz to legalnie zrobic.
http://www.scigacz.pl/Rejestracja,motoc ... 21699.html
Żyję by jeździć, jeżdżę po to by żyć

Motorynka->Chiniol->Derbi GPR-> Cagiva Mito 125

Awatar użytkownika
Pabel
Posty: 1541
Rejestracja: 14 grudnia 2014, 23:24
Lokalizacja: Kietrz

Postautor: Pabel » 12 lutego 2015, 07:50

Tak, chodzi mi o rejestracje na A2 i z tego co czytałem można to zrobić bo stosunek mocy do wagi tego motocykla przekracza dopuszczalną normę o 0.8 kw albo km na KG już zapomniałem , z której jednostki to liczyłem. Więc w hamowni można legalnie zmniejszyć odrobinę moc i dostać na to certyfikat po czym zarejestrować na A2, warunek jest taki że wyjściowy stosunek waga - moc tego motocykla nie może być 2 razy większy od dopuszczalnego

Awatar użytkownika
Killu
Posty: 3039
Rejestracja: 16 stycznia 2009, 06:12
Lokalizacja: Opole

Postautor: Killu » 12 lutego 2015, 11:52

No i właśnie jedne źródła podają, że można iść na hamownię, inne podają że nie ma to żadnego znaczenia. Doszły mnie słuchy, że wykres z hamowni może się oprzeć o opinię warsztatu i rzeczoznawcy a diagnosta i tak ma na to wylane bo nie wie, czy ma prawo skorygować dane w dowodzie rejestracyjnym na tej podstawie.

Pewne jest natomiast, że w razie wypadku ubezpieczalnia będzie szukała dziury w całym.
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć ;)

Awatar użytkownika
Pabel
Posty: 1541
Rejestracja: 14 grudnia 2014, 23:24
Lokalizacja: Kietrz

Postautor: Pabel » 12 lutego 2015, 12:08

z tego co czytałem to właśnie stacje kontroli, które mogą wydawać takie zaświadczenia (bo nie wszystkie są do tego upoważnione) nie zawsze chcą to podbić z tego względu, że ktoś może w domu potem to przerobić i w razie zdarzenia drogowego są na liście pociąganych do odpowiedzialności to raz a dwa mając nawet wszystkie te papierki nie ma pewności, że Pani siedzące w wydz. komunikacji zaakceptuje naszą dokumentacje bo może ją po prostu odrzucić i kupe kasy pójdzie w błoto.
Ciekawe czy ktoś z naszych to już przerabiał i z jakim skutkiem

Awatar użytkownika
moskva1972
Posty: 602
Rejestracja: 05 grudnia 2009, 09:03
Lokalizacja: ONY

Postautor: moskva1972 » 23 lutego 2015, 14:07

Yamaha TDR 125 2004 > Suzuki GSF600S 2000>Kawasaki ZX6-R 2001>Kawasaki KLV 1000 2005>Yamaha FZ1 Fazer 2007>KTM 990 SuperDuke 2006

Awatar użytkownika
moskva1972
Posty: 602
Rejestracja: 05 grudnia 2009, 09:03
Lokalizacja: ONY

Postautor: moskva1972 » 06 marca 2015, 15:47

Yamaha TDR 125 2004 > Suzuki GSF600S 2000>Kawasaki ZX6-R 2001>Kawasaki KLV 1000 2005>Yamaha FZ1 Fazer 2007>KTM 990 SuperDuke 2006


kuchnie Ruda Śląska

Wróć do „BAZAR”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika