Ogólny nie ład w wyglądzie forum

Jezeli masz jakies sugestie, co do strony i forum to tutaj napisz

Czy modernizować nasze forum??

Tak
11
34%
Nie niech będzie takie jakie jest
21
66%
 
Liczba głosów: 32

Awatar użytkownika
Blaniu22
Posty: 38
Rejestracja: 17 lutego 2010, 18:10
Lokalizacja: Niemodlin

Ogólny nie ład w wyglądzie forum

Postautor: Blaniu22 » 27 lutego 2010, 00:36

Mam kilka zastrzeżeń co do panującego na całym forum nie ładu :evil:

Na forum wszyscy narzekają że jest mało osób na forum i nic sie praktycznie nie dzieje .Wszystko przez to że jesteśmy mało znani i nasze forum odstrasza na pierwszy rzut oka :( Może zamiast narzekać czas to zmienić i zmodernizować .

2 W każdym dziale sa inne tematy i wiekszośc z nich nie są związane z działami. Można by było założyć jeszcze inne działy aby zapanował tu porządek .

3 . Co do działu filmiki to czemu nie zrobić coś takiego działu zamiast Filmiki dać Media lub Archiwum Multimedialne i tam niech każdy se wrzuca foty filmiki relacje z imprez i bedzie ład i porządek bo teraz takie tematy z fotami są porozrzucane po całym forum :evil:

4 Dział Woj Opolskie też nie ma tam ładu poniewaz są tam tematy o imprezach zlotach itp pytania o warsztaty gdzie jak co i za ile , problemy techniczne , oraz inne zaśmiecające dział tematy :cry:

5 Dział Opole zone też są tam tematy o imprezach ,problemach które powinny być w warsztacie itd

Można by było założyć jeszcze kilka działów poprzekładać tematy tam gdzie być powinny i forum stanie sie przejrzyste .

Widze że torbiasz już poruszył troche temat o panującym tu nie ładzie :wink:

Chętnie zrobił bym tu pożądek ale niestety nie mam uprawnień :P Chyba że mi benny przydzieli taką władze :D

Ogólnie jestem moderatorem na forum Tuning.Opole.pl i każdy może zobaczyć jak powino wyglądać opolskie forum jest ład i porządek mamy userów jak żaba mułu i nikt nie narzeka na te forum :D

Tyle odemnie myśle że admin przyjmie do wiadomości jak forum wygląda teraz a jak może wyglądać i sie rozwijać pzdr :D
Ostatnio zmieniony 27 lutego 2010, 19:06 przez Blaniu22, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Blaniu22
Posty: 38
Rejestracja: 17 lutego 2010, 18:10
Lokalizacja: Niemodlin

Postautor: Blaniu22 » 27 lutego 2010, 01:08

Co myślicie jak by działy zrobić np tak ??

1 Ogólne - o motocyklach
2 ZLOTY, IMPREZY, SPOTKANIA MOTOCYKLOWE - Informacje o imprezach, spotkaniach, zawodach itp
3 Nasze Motocykle -Pochwal sie swoją zabawką.
4 Warsztat - Problemy z motocyklem, opisy napraw, przeróbek itp.
5 Sklepy Warsztaty - Szukasz sklepu, Warsztatu, w woj Opolskim spytaj tutaj .
6 Różne - czyli strefa OFF-top
7 Humor
8 Bazar- Kupie Sprzedam, Oddam, Zamienie.
9 Archiwum Multimedialne- Zdjecia i klipy video z imprez motoryzacyjnych.
Simson jeździ, Simson chodzi, Simson nigdy nie zawodzi !!!

Reaven
Posty: 1608
Rejestracja: 15 marca 2005, 11:34

Postautor: Reaven » 27 lutego 2010, 10:24

Pewnie, wywalmy działy OpoleZone i Województwo Opolskie, w końcu po co komu takie rzeczy na forum OpoleZone czyli opolskich motocyklistów?

Zróbmy lepiej Ogólne, Offtopy, Gry komputerowe, oraz działy tematyczne dla opolskich klubów, dyskotek, i firm produkujących snopowiązałki.

Sklepy,Warsztaty - nad tym można się zastanowić. Ale jako że nie widzę potrzeby, by każdy warsztat i sklep z Opolszczyzny miał własny wątek, w którym reklamowałby swoje nowości i usługi, to równie dobrze wystarczy jeden, dobrze napisany temat w już istniejącym dziale Warsztaty, w którym się zamieści nazwy , adresy i dane kontaktowe właśnie takich miejsc. Ktoś chce się podjąć?

Pomysł z dodaniem Zdjęć do działu Filmy i zmiany nazwy na Multimedia popieram, to akurat dość logiczne posunięcie.

A na koniec..

forum Tuning.Opole.pl i każdy może zobaczyć jak powino wyglądać opolskie forum

Jak ktoś ma Hondę i dobrze mu jeździ, to wszyscy powinni od razu też mieć Hondę? :P
A to "opolskie forum" wygląda jak każde inne forum tuningowe. Słowo Opole występuje tylko jako fragment opisu działu ogólne. Forum OpoleZone nigdy nie zamierzało być OGÓLNE, powstało co prawda gdy było o wielu mniej motocyklistów, i najwyraźniej nadszedł czas, by je trochę zreformować, ale nie widzę sensu zmiany koncepcji - to miejsce dla opolskich motocyklistów. Część z nich jest także miłośnikami paralotni, fotografii, gier komputerowych, ale tymi rzeczami zajmują się inne fora ;)
:
:
Nowhere to Run, Nowhere to Hide, Nowhere to Live and Nowhere to Die..
[ niemoralne propozycje kierować na: +48693184930 || reaven @ rut.pl ]

Awatar użytkownika
Viola
Posty: 366
Rejestracja: 28 marca 2008, 21:08
Lokalizacja: Opole/Chmielowice

Postautor: Viola » 27 lutego 2010, 11:05

Spokojnie wyluzujcie nie ma co sie scierac :) nasze forum, jest jakie jest i jest okej... wazne ,że my potrafimy sie jakos odnalesc na tym forum i wiemy o co biega.. dodany został Warsztat i Nasze Motocykle i mysle ,że to powinno wystarczyc ... a z biegiem czasu może i ze zblizającym sie sezonem posprzata sie troszku tutaj i ogarnie wszystko do swojej suflady... nie ma co zmieniac ... mamy dział Złoty imprezy i wiadomo co gdzie ,kiedy... OpoleZone tez jest w pożądku i woj.Opolskie tez... co to komu przeszkadza jak jest na forum.. Kazde forum jest inne i nie ma sensu upodabniac forum OZ do forum TOP czy do jakiegos innego forum ...
Czy jak jakies inne forum przykładowo " zaj*biste i mega poukładane" będzie miało różową tapete w białe kucyki z reklamami pleyboy`a to nasze tez ma takie byc ? nieee.... wiec luźno ;) jest wporządku wg.mnie :)
Wzziuummm...

Awatar użytkownika
kamil
Posty: 497
Rejestracja: 24 listopada 2009, 11:01
Lokalizacja: Opole

Postautor: kamil » 27 lutego 2010, 12:13

Mysle ze forum jest ok. Jest moze kilka watkow pomieszanych ale ogolnie wydaje mi sie ze wszystko jest i tak czytelne, a co do sugestji to mysle ze warto by bylo aktualizowac strone glowna bo robi kiepskie wrazenie dla kogos kto pierwszy raz wchodzi. Swietny pomysl z dzialem nasze motocykle!

Awatar użytkownika
Blaniu22
Posty: 38
Rejestracja: 17 lutego 2010, 18:10
Lokalizacja: Niemodlin

Postautor: Blaniu22 » 27 lutego 2010, 17:28

Reaven pisze:forum Tuning.Opole.pl i każdy może zobaczyć jak powino wyglądać opolskie forum


Jak ktoś ma Hondę i dobrze mu jeździ, to wszyscy powinni od razu też mieć Hondę? :P


Nie zebym kozaczył ale teraz mnie rozwaliłeś tym tekstem :P Chodzi mi o to ze wszycy jęczą że na forum jest mało userów .. A czemu ich nie ma ?? Bo jak ktoś wejdzie na strone główną i wejdzie w temat opole zone i widzi tam tematy o imprezach. problemach technicznych , zdjęciach,tematach o warsztatach i tak mógł bym jeszcze z 20 przykładów podać :P To mu sie odechciewa bo żeby znaleść cokolwiek to trzeba wszystkie działy przegrzebać .
Simson jeździ, Simson chodzi, Simson nigdy nie zawodzi !!!

Awatar użytkownika
Blaniu22
Posty: 38
Rejestracja: 17 lutego 2010, 18:10
Lokalizacja: Niemodlin

Postautor: Blaniu22 » 27 lutego 2010, 19:07

PS zrobiłem ankiete zobaczymy opinie userów :D
Simson jeździ, Simson chodzi, Simson nigdy nie zawodzi !!!

Awatar użytkownika
virus
Posty: 485
Rejestracja: 08 kwietnia 2009, 20:07
Lokalizacja: Tarnów Op.

Postautor: virus » 27 lutego 2010, 19:24

Chłopaki można odrobinę pozmieniać aczkolwiek jak już się jest długo na forum to nie ma problemu z wyszukaniem informacji jakie nas interesują.

Na pierwszy rzut oka owszem może i jest trochę nieładu, ale jeśli o mnie chodzi to może to pozostać tak jak jest. :wink:

Awatar użytkownika
Stachoo
Posty: 290
Rejestracja: 10 maja 2009, 23:39
Lokalizacja: Krośnica

Postautor: Stachoo » 27 lutego 2010, 19:42

Bez obrazy blaniu, ale na tym forum zalatującym na agrotuning, bardziej mi wyglądasz na naczelnego spamera niż moderatora. Może pomijając dział gry komputerowe :roll:

Nie narzekamy na mało userów, motocyklistów jest znacznie mniej, niż ludzi, którzy lubią stosować elementy centralnego ogrzewania w wydechach szpachtlibri i wieśwagena. Jedyne co nas chyba z tym łączy to przyciemniane szyby (w kasku).
Ostatnio zmieniony 27 lutego 2010, 20:09 przez Stachoo, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
PęDZEL
Posty: 488
Rejestracja: 26 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: OPO

Postautor: PęDZEL » 27 lutego 2010, 20:01

A mi to wszystko wisi, jestem już na tym forum sporo czasu, jakoś ani razu nie rzuciło mi się w oczy że coś jest nie w swoim dziale. To forum ma swoją specyficzną budowę i tak już musi być :lol:

Swoją drogą, ważniejszą sprawą jest według mnie to, że forum w ogóle ciągle trwa, ciekawe czy Ci co teraz tak dużo mówią dorzucą się jak będziemy zbierać na opłacenie hostingu czy jak to się tam zwie :D
Także cieszmy się, że mamy takie forum :mrgreen:
Nastał okres polowania na Yamahe FZ1 :-)

Awatar użytkownika
Blaniu22
Posty: 38
Rejestracja: 17 lutego 2010, 18:10
Lokalizacja: Niemodlin

Postautor: Blaniu22 » 27 lutego 2010, 23:19

PęDZEL pisze:ciekawe czy Ci co teraz tak dużo mówią dorzucą się jak będziemy zbierać na opłacenie hostingu czy jak to się tam zwie :D
Także cieszmy się, że mamy takie forum :mrgreen:


Szczeże mówiąc to gdyby forum było przyszłościowe i miało sie rozwijać chętnie dożucil bym sie ale skoro forum ma tak wyglądać to wisi mi to :P

Nie będe sie kłócił bo nie ma o co :P Ale powiedziałem swoje i tyle :P
Simson jeździ, Simson chodzi, Simson nigdy nie zawodzi !!!

Awatar użytkownika
Morich
Posty: 139
Rejestracja: 04 maja 2009, 17:11
Lokalizacja: DW/Opo/Wro

Postautor: Morich » 27 lutego 2010, 23:23

kamil pisze:Mysle ze forum jest ok. Jest moze kilka watkow pomieszanych ale ogolnie wydaje mi sie ze wszystko jest i tak czytelne, a co do sugestji to mysle ze warto by bylo aktualizowac strone glowna bo robi kiepskie wrazenie dla kogos kto pierwszy raz wchodzi. Swietny pomysl z dzialem nasze motocykle!


Z tą stroną główną to myślę podobnie, ktokolwiek wchodzi to pierwsze co widzi to to,że strona "umarła" wiele miesięcy temu i nic się z nią nie dzieje.
W związku z tym nawet nie próbuje zerknąć na forum z góry zakładając, że nic tam nie znajdzie.

Tyle tylko, że z tego co pamiętam, ktoś tu niedawno pisał, że nie ma jak zmienić głównej z jakiś powodów...

Czyli pozostaje nam cieszyć się tym co jest, nie liczy się przecież ilość użytkowników, a to jak ze sobą współpracujemy i dogadujemy się! ;) :D
"Stay or forever go, paly or you will newer know!"
gg: 3288368

Awatar użytkownika
Stachoo
Posty: 290
Rejestracja: 10 maja 2009, 23:39
Lokalizacja: Krośnica

Postautor: Stachoo » 27 lutego 2010, 23:29

O! Jedyne co można zrobić, to adres wywalić stronkę i niech link http://opolezone.pro24.pl/ od razu prowadzi do forum. Oczywiście jeśli nikt nie ma zamiaru naprawić stronki :)

Reaven
Posty: 1608
Rejestracja: 15 marca 2005, 11:34

Postautor: Reaven » 28 lutego 2010, 11:08

Zamiar jest, Beny miał coś spróbować załatwić, na razie jednak echo..

Naprawienie w sumie to nie aż tak duży problem, największym wyzwaniem jest zrobić to tak, by nie utracić rzeczy które na stronie były gromadzone od paru lat.. ;)

Ale myślę, że na wiosnę w ten czy inny sposób trzeba będzie wziąć i stronę reaktywować.
:

:

Nowhere to Run, Nowhere to Hide, Nowhere to Live and Nowhere to Die..

[ niemoralne propozycje kierować na: +48693184930 || reaven @ rut.pl ]

Awatar użytkownika
detektyw
Posty: 171
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 12:30
Lokalizacja: Opole

Postautor: detektyw » 18 marca 2012, 23:27

tak obserujac nasze forum doszedlem do wniosku ze jest jednym z luzniejszych organizacyjnie ;) moze warto by bylo wprowadzic troszke rezimu. mam na mysli upominanie przy pierwszych postach osob ktore wczesniej nie zagladaly do dzialu powitan. usuwania zdublowanych tematow lub tworzenia nowych bez wyrazniejszego sensu czy skladu. ze nie wspomne o personalnych wycieczkach pomiedzy forumowiczami czy wyrazaniem sie.
Moze marudze i wybrzydzam ale troszke porzadku wszedzie sie przyda ;)
GPX750R'1989 -> CBR900RR'1998 -> YZF-R1'2007


kuchnie Ruda Śląska

Wróć do „SUGESTIE”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika