napęd gsx-r srad

regionalne imprezy, serwisy motocyklowe, sklepy, lakiernie, itd. wszystko w Naszym województwie
Awatar użytkownika
torbiasz
Posty: 436
Rejestracja: 28 maja 2009, 12:07
Lokalizacja: Z nienacka

napęd gsx-r srad

Postautor: torbiasz » 18 lutego 2010, 16:56

wiatm , na dniach będę zmuszony wymienić napęd w moim o2o..... mam pytanie, bo gdzieś mi się ta informacja zawiruszyła, mianowicie ile zębów powinna mieć przednia i tylna zębatka w Suzuki GSX-R Srad 600 z 98 roku.... czyżby przód(16) a tył(46) ????? i ile ogniw powinien mieć łańcuch 108 ?? i czy bardzo to wpłynie na jazdę jak np, zwieksze lub zmiejsze o 1-2-3 zęby ??? Proszę o odpowiedź osoby najlepeij z dostępem do katalogów ;)

http://allegro.pl/item894516636_zestaw_ ... id_jt.html

tutaj link do aukcji nad którą się zastanawiam..... i jeszcze jedno pytanie warto inwestować w D.I.D-a czy lepiej coś kupic tańszego a częsciej wymieniać.... nie ukrywam, ze mam zamiar jeszcze z jakieś 2 sezony na nim polatać....

Awatar użytkownika
kamikazze
Posty: 300
Rejestracja: 06 kwietnia 2008, 19:38
Lokalizacja: opolskie

Re: napęd gsx-r srad

Postautor: kamikazze » 18 lutego 2010, 17:08

patrz tu: http://www.gearingcommander.com/
co do wyboru, wszystko zależy od stylu jazdy.
Chcesz np. strzelać ze sprzęgła, to bierz ten DID X Ring naj naj hiper full w hoooj mocny

Awatar użytkownika
dawidmi
Posty: 751
Rejestracja: 18 czerwca 2008, 16:07
Lokalizacja: Polska Europa Świat

Postautor: dawidmi » 19 lutego 2010, 12:06

Synek, nie ma takiego bicia, policz ile masz w starej zębatce i już:P
Do domu, koniec imprezy :lol:

Awatar użytkownika
Killu
Posty: 3039
Rejestracja: 16 stycznia 2009, 06:12
Lokalizacja: Opole

Postautor: Killu » 19 lutego 2010, 18:29

Pytanie tylko, czy ma napęd zgodny z serią ;)
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć ;)

Awatar użytkownika
DR Mario
Posty: 506
Rejestracja: 10 kwietnia 2009, 13:53
Lokalizacja: Opole

Re: napęd gsx-r srad

Postautor: DR Mario » 09 marca 2010, 22:46

torbiasz pisze:wiatm , na dniach będę zmuszony wymienić napęd w moim o2o..... mam pytanie, bo gdzieś mi się ta informacja zawiruszyła, mianowicie ile zębów powinna mieć przednia i tylna zębatka w Suzuki GSX-R Srad 600 z 98 roku.... czyżby przód(16) a tył(46) ????? i ile ogniw powinien mieć łańcuch 108 ?? i czy bardzo to wpłynie na jazdę jak np, zwieksze lub zmiejsze o 1-2-3 zęby ??? Proszę o odpowiedź osoby najlepeij z dostępem do katalogów ;)

http://allegro.pl/item894516636_zestaw_ ... id_jt.html

tutaj link do aukcji nad którą się zastanawiam..... i jeszcze jedno pytanie warto inwestować w D.I.D-a czy lepiej coś kupic tańszego a częsciej wymieniać.... nie ukrywam, ze mam zamiar jeszcze z jakieś 2 sezony na nim polatać....


Motodata
Marka: SUZUKI
Model: GSX-R 600
Data prod.: 1998

Pokaż części zamienne dla GSX-R 600 (1998)


Pojemność/il. cylindrów:0600 / 4

Średnica/skok tłoka:65,5 / 44,5 [mm]

Oktan/ilosc suwów:91 - 95 / 4

Luz zaworowy - ssanie:0,10-0,20 [mm]

Luz zaworowy - wydech:0,20-0,30 [mm]

Kompresja:11-15 [bar]

Ciśnienie oleju:2-5/3000 [bar/min-1]

Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej:0,07-0,11 [Ohm]

Rezystancja wtórna cewki zapłonowej:4500-6900 [Ohm]

Rezystancja nadajnika indukcyjnego:50-200 [Ohm]

Bazowe wyprzedzenie zapłonu:5/1500 [KW/min-1]

Świece:NGK CR9E

Szczelina:NGK CR9E

Gaźnik:MIKUNI

Typ gaźnika:BDSR36

Liczba wolnych obrotów:1100-1300 [obr./min]

Dysza główna:1=125/2-4=122

Dysza iglicowa:

Śruba mieszanki podstawowej:3 [obr.]

Poziom pływaka:15,5 [mm]

Maksymalne napięcie ładowania:32/5000 [A/min-1]

Napięcie regulatora:13,5-15/5000 [V/min-1]

Akumulator:FTX9-BS

Olej silnikowy:10W/40 [SAE]

Olej silnikowy:SF [API]

Olej silnikowy z filtrem:2,8 [l]

Układ chłodzenia:2,55 [l]

Widełki:10 [SAE]

Widełki:110/110 [ml]

Łańcuch napędowy:RK525SMOZ

Liczba ogniw łańcucha:108

Luz łańcucha:20-30 [mm]

Dopuszczalne rozciągnięcie:321/20 [mm/liczba ogniw]

Zębatka przednia:16 [zębów]

Zębatka tylnia:45 [zębów]

Opona przednia:120/70 ZR17

Opona tylna:180/55 ZR17

Ciśnienie opon:2-5/3000 [bar]

Moment dokręcenia głowicy silnika:43 [Nm]

Moment dokrecenia pokrywy zaworowej:14 [Nm]

To tyle ;)
"Dzisiaj w nocy obudziłem się z krzykiem, śniło mi się że żyję" J. Boroszewicz

DR BIG 750 S/K SR41A

Awatar użytkownika
torbiasz
Posty: 436
Rejestracja: 28 maja 2009, 12:07
Lokalizacja: Z nienacka

Postautor: torbiasz » 17 marca 2010, 16:07

no czyli każdy ma inną teorię: w linku proponowali na tył 46, według Twojej AD ma ich być a miałem założoną z 47 zębami ;)

Awatar użytkownika
DR Mario
Posty: 506
Rejestracja: 10 kwietnia 2009, 13:53
Lokalizacja: Opole

Postautor: DR Mario » 17 marca 2010, 16:16

torbiasz pisze:no czyli każdy ma inną teorię: w linku proponowali na tył 46, według Twojej AD ma ich być a miałem założoną z 47 zębami ;)


Czasem tak bywa ;) Jak nie masz sprzętu salonowego, to nigdy nie wiadomo kto i co czarował przy maszynce :) Link który był wstawiony, to zdaje sie konfigurator napędu, więc mogą być różnice. Co do podanych przeze mnie danych - też nie jestem na 100 % pewny i nie będę się upierał, że tak ma być :) To jest moto data ze strony :
http://www.sklepmotocyklowy.pl/
Do mojego sprzętu wszystkie dane pasują - porównywałem z manualem :)
"Dzisiaj w nocy obudziłem się z krzykiem, śniło mi się że żyję" J. Boroszewicz

DR BIG 750 S/K SR41A

Awatar użytkownika
torbiasz
Posty: 436
Rejestracja: 28 maja 2009, 12:07
Lokalizacja: Z nienacka

Postautor: torbiasz » 17 marca 2010, 16:18

spoko, i tak na tył już trafiła z 46 zębami i łancuch ze 108 ogniwami tez przypasował......

Awatar użytkownika
DR Mario
Posty: 506
Rejestracja: 10 kwietnia 2009, 13:53
Lokalizacja: Opole

Postautor: DR Mario » 17 marca 2010, 19:05

No to pozostaje życzyć szerokich winkli i do miłego na trasie :) Lewa w górę :)
"Dzisiaj w nocy obudziłem się z krzykiem, śniło mi się że żyję" J. Boroszewicz

DR BIG 750 S/K SR41A


kuchnie Ruda Śląska

Wróć do „WOJ. OPOLSKIE”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika