latanie na gumie

Strefa Opolskich Motocyklistów
Awatar użytkownika
Pabel
Posty: 1541
Rejestracja: 14 grudnia 2014, 23:24
Lokalizacja: Kietrz

latanie na gumie

Postautor: Pabel » 02 czerwca 2015, 21:11

przyszedł i czas żeby tego spróbować , gdzieś kiedyś taki temat był ale nie mogę znaleźć

Doświadczeni gumujący udzielcie wskazówek co i jak żeby nie wylądować na plecach i przede wszystkim oderwać ładnie przód z ziemi ;)

Nie zależy mi na lataniu ciągle na gumie tylko np. wystartowaniu , poderwaniu i do odciny z opadem na ziemie.
Honda CBR 900RR FireBlade SC33 / KTM ER 400 LC4-PD-> Kawasaki ZX10-R '05 / Alfarad 250 '20 -> Yamaha MT07 '19 / ?

Awatar użytkownika
-MisieK-
Posty: 1776
Rejestracja: 12 lutego 2015, 08:38
Lokalizacja: OB

Postautor: -MisieK- » 02 czerwca 2015, 21:30

Simson SR50 B4->S51/1 E/2->KTM Duke 125->Kawasaki ER-6n->
->Triumph Street Triple R Matte Phantom Black
Obrazek

Awatar użytkownika
Pabel
Posty: 1541
Rejestracja: 14 grudnia 2014, 23:24
Lokalizacja: Kietrz

Postautor: Pabel » 02 czerwca 2015, 22:12

jakas wersja dla leniwych ? :D
Honda CBR 900RR FireBlade SC33 / KTM ER 400 LC4-PD-> Kawasaki ZX10-R '05 / Alfarad 250 '20 -> Yamaha MT07 '19 / ?

Awatar użytkownika
Killu
Posty: 3039
Rejestracja: 16 stycznia 2009, 06:12
Lokalizacja: Opole

Postautor: Killu » 03 czerwca 2015, 00:46

Niestety nie naleze do tych, ktorzy ogarniaja ale dam Ci zlota rade. Zawsze trzymaj noge na hamulcu. ZAWSZE! Naciagnij odpowiednio lancuch I trenuj. Ja proponuje zaczynac na 2 biegu z klamki.

Aaaa... I znajdz jakies miejsce, gdzie bedziesz mial kawal prostej.
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć ;)

Awatar użytkownika
Pabel
Posty: 1541
Rejestracja: 14 grudnia 2014, 23:24
Lokalizacja: Kietrz

Postautor: Pabel » 03 czerwca 2015, 06:12

z noga na hamulcu to wlasnie pamietam , ze czytalem jak komus gdzies tak radziles ale wlasnie mi sie przypomnialo ze przeciez pompa mi z tylu siadla i dupa :/

a prosta jest piekna, 3 km nowy asfalt zero rowow, ani jdnego drzewa ani nawet znaku :)
Honda CBR 900RR FireBlade SC33 / KTM ER 400 LC4-PD-> Kawasaki ZX10-R '05 / Alfarad 250 '20 -> Yamaha MT07 '19 / ?

Awatar użytkownika
Wegnarjusz
Posty: 208
Rejestracja: 05 marca 2015, 15:46
Lokalizacja: SRC

Postautor: Wegnarjusz » 03 czerwca 2015, 07:52

Killu pisze:Naciagnij odpowiednio lancuch I trenuj.


I nasmaruj! :D No tam na trebom ładna prosta mały ruch... Próbuj synek :D Zdaj potem relacje :wink:
" Jeżeli myślisz, że jesteś dobrym motocyklistą, to lepiej tego dnia nie wsiadaj na motocykl "

"Nie pojemność ccm, robi z Ciebie ridera!"

Motorowery > MZ ETZ 251 > Kawasaki GPZ 500 > Suzuki GSX-R 600 K2 > ?

Awatar użytkownika
Pabel
Posty: 1541
Rejestracja: 14 grudnia 2014, 23:24
Lokalizacja: Kietrz

Postautor: Pabel » 03 czerwca 2015, 16:05

ani mi nie gadaj o tym smarowaniu, tak delikatnie wracałem, że aż odechcialo się jechac, a pierwsze co przed schowaniem to spsikałem go aż cały biały :D

na trebom nie ma w ogóle ruchu, ani policji - tam tylko każdy testuje osiągi swoich dwóch kółek - chociaż ostatnio mijałem tam Golfa V, który na oko miał z 400 KM pod maską, a leciał w wiadomym celu :D

W piątek popróbuje tylko go podrywać lekko z asfaltu, a jak sobie sprawię nową (sprawną) pompę to pójdę krok dalej.

Dzięki Killu za info ;)
Honda CBR 900RR FireBlade SC33 / KTM ER 400 LC4-PD-> Kawasaki ZX10-R '05 / Alfarad 250 '20 -> Yamaha MT07 '19 / ?

Peres
Posty: 41
Rejestracja: 14 października 2010, 18:46
Lokalizacja: Kup

Re: latanie na gumie

Postautor: Peres » 03 czerwca 2015, 22:46

Pabel pisze:wystartowaniu , poderwaniu i do odciny z opadem na ziemie.

Tylko proszę, delikatnie z tym opadaniem, bo znowu będę Ci musiał szukać uszczelniaczy do zawieszenia :lol:

Awatar użytkownika
Pabel
Posty: 1541
Rejestracja: 14 grudnia 2014, 23:24
Lokalizacja: Kietrz

Postautor: Pabel » 03 czerwca 2015, 23:23

hahaha postaram sie :D przejda test czy solidne znalazles :D
Honda CBR 900RR FireBlade SC33 / KTM ER 400 LC4-PD-> Kawasaki ZX10-R '05 / Alfarad 250 '20 -> Yamaha MT07 '19 / ?

Awatar użytkownika
PrzemoYZF
Posty: 71
Rejestracja: 21 września 2014, 13:05
Lokalizacja: Zdzieszowice

Postautor: PrzemoYZF » 04 czerwca 2015, 11:40

Uszczelniacze to może byc małe piwo. Rok temu ja zaczynałem stawiać na gume wraz z kumplem. Jego moto nie najlepiej to zniosło. Skrzywione lagi, urwany uchwyt chłodnicy, mocowanie stelaża czachy urwane, świeżo założone uszczelniacze też ch%^j strzelił a nawet jedna owiewka sie połamała. Wiadomo że nie zawsze sie uda delikatnie opaść ale radzę uważać. Myślę że lepiej uczyc sie na lekkich motocyklach. Mój miał sie dobrze (do tego roku rzecz jasna :) ).
Ostatnio zmieniony 05 czerwca 2015, 01:58 przez PrzemoYZF, łącznie zmieniany 1 raz.
Yamaha r6 --> Gsxr 750 K4

Awatar użytkownika
Killu
Posty: 3039
Rejestracja: 16 stycznia 2009, 06:12
Lokalizacja: Opole

Postautor: Killu » 04 czerwca 2015, 22:25

I tak lepsze to, niż plecy :P

Generalnie rozchodzi się o to, żeby nauczyć się nie odejmować gazu, tylko operować hamulcem. Zamknięcie gazu i zahamowanie tyłem jednocześnie może Cię wyrzucić przed motocykl :P
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć ;)


kuchnie Ruda Śląska

Wróć do „OPOLEZONE”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika