Uzywane, zniszczone owiewki do gsxr 600 k6/k7

Strefa Opolskich Motocyklistów
Awatar użytkownika
Wegnarjusz
Posty: 208
Rejestracja: 05 marca 2015, 15:46
Lokalizacja: SRC

Postautor: Wegnarjusz » 06 maja 2015, 15:31

Killu a laminaty do K2 w tej samej cenie są?
" Jeżeli myślisz, że jesteś dobrym motocyklistą, to lepiej tego dnia nie wsiadaj na motocykl "

"Nie pojemność ccm, robi z Ciebie ridera!"

Motorowery > MZ ETZ 251 > Kawasaki GPZ 500 > Suzuki GSX-R 600 K2 > ?

Awatar użytkownika
Killu
Posty: 3039
Rejestracja: 16 stycznia 2009, 06:12
Lokalizacja: Opole

Postautor: Killu » 06 maja 2015, 22:07

Do wszystkich motocykli sa w identycznych cenach te same elementy.

Nie wiem chlopaki na jakim jestescie poziomie, ale trzeba naprawde zapierdalac, zeby ladowac sie w slicki. Najlepiej kupic opony typu s20 I dobijac je w kazdych warunkach. Slicki bez kocow w ogole nie maja sensu. Te opony majac 10 stopni sa sliskie jak plastik a ich temperatura robocza to jakies 70-80 stopni. I wez tu utrzymaj taki poziom. Jak masz sie upierac na slicki, to mam na polce dwa komplety uzywek. Z cietych mam tez supercorsy sp.

Moim zdaniem najlepiej liczyc sie z tym, ze przy winklowaniu cos moze pojsc nie tak, ale raczej sie na tym nie skupiac. Trzeba miec frajde z jazdy I tyle. To jest najwazniejsze.
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć ;)

Awatar użytkownika
Pabel
Posty: 1541
Rejestracja: 14 grudnia 2014, 23:24
Lokalizacja: Kietrz

Postautor: Pabel » 06 maja 2015, 23:22

Killu jak dla mnie Wegnarjusz da radę utrzymać temperaturę w slickach, latałem z nim i nie wiem ile w tym skilla a ile wariata ale kozacko jeździ
Honda CBR 900RR FireBlade SC33 / KTM ER 400 LC4-PD-> Kawasaki ZX10-R '05 / Alfarad 250 '20 -> Yamaha MT07 '19 / ?

Awatar użytkownika
Wazer
Posty: 21
Rejestracja: 04 maja 2015, 16:17
Lokalizacja: opole

Postautor: Wazer » 06 maja 2015, 23:47

Może na razie nie slicki od razu, ale po prostu mieć inne gumy do jazdy na tor a inne do jazdy po drogach. Aktualnie mam założone pilot road ct2 i przy ostrzejszej jeździe potrafią znikać w oczach :D Więc po kilku jazdach na torze pewnie będą do wywalenia. A swoje kosztują. A na tor kupować jakieś używki twardsze.

Awatar użytkownika
Killu
Posty: 3039
Rejestracja: 16 stycznia 2009, 06:12
Lokalizacja: Opole

Postautor: Killu » 07 maja 2015, 00:13

Pilot road, to typowo turystyczne gumy do robienia kilometrów i czasami wyskoczenia na jakieś winkle, ale bez fajerwerków. Kup choćby pilot power a już będzie lepiej. Zadbaj też o ciśnienie w oponach, bo road 2 nie powinny znikać w oczach.

Pabel, na road 2 ciężko trzymać takie tempo, żeby slicki trzymały temperaturę.
Ogólnie rzecz biorąc, mniej więcej tak wyglądają opony po konkretniejszym lataniu.
[imghttp://rs571.pbsrc.com/albums/ss151/DarrenPickering/P9050279.JPG[/img]

Trzeba być na prawdę kozakiem, żeby wykonać taką operację na road 2. Zwłaszcza na drodze ;) slicki, to na prawdę wyższa szkoła jazdy i chyba nie znam ludzi, którzy nie będąc ani razu na torze potrafiłby utrzymać temperaturę roboczą wyścigowych gum.

Najlepiej wybrać się na większy tor i nabrać do siebie dystansu.
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć ;)

Awatar użytkownika
Pabel
Posty: 1541
Rejestracja: 14 grudnia 2014, 23:24
Lokalizacja: Kietrz

Postautor: Pabel » 07 maja 2015, 00:29

Co do poleconych Pilot power to mam u siebie i szybko lapia temperature i mi poki co w winklach spisuja sie super i nie znikaja w oczach ;)
Gume po konkretnym lataniu widzialem ktoregos razu jak bylem w motorpower,, zeszmqcone krawedzie byly az milo, moze kiedys i mi bedzie dane taki watek ciagnac :)
Honda CBR 900RR FireBlade SC33 / KTM ER 400 LC4-PD-> Kawasaki ZX10-R '05 / Alfarad 250 '20 -> Yamaha MT07 '19 / ?

Awatar użytkownika
Wegnarjusz
Posty: 208
Rejestracja: 05 marca 2015, 15:46
Lokalizacja: SRC

Postautor: Wegnarjusz » 07 maja 2015, 03:48

Ja śmigam na pilot power 2ct i niestety znikają :/ Dlatego wiem że teraz chciałbym gumy zmienić... I teraz znowu jestem w kropce bo kumple którzy regularnie śmigają po torach mówią że mogą być dwie różne gumy na osiach ja znowu nie jestem przekonany do tego... Macie doświadczenia tego typu?

Killu jak dla mnie Wegnarjusz da radę utrzymać temperaturę w slickach, latałem z nim i nie wiem ile w tym skilla a ile wariata ale kozacko jeździ


Pabciu nie słodź aż tak nie poznaje człowieka :P
" Jeżeli myślisz, że jesteś dobrym motocyklistą, to lepiej tego dnia nie wsiadaj na motocykl "



"Nie pojemność ccm, robi z Ciebie ridera!"



Motorowery > MZ ETZ 251 > Kawasaki GPZ 500 > Suzuki GSX-R 600 K2 > ?

Awatar użytkownika
Wazer
Posty: 21
Rejestracja: 04 maja 2015, 16:17
Lokalizacja: opole

Postautor: Wazer » 07 maja 2015, 08:24

tfu ja tez mam pilot power ct2 a nie pilot road ...

Awatar użytkownika
Pabel
Posty: 1541
Rejestracja: 14 grudnia 2014, 23:24
Lokalizacja: Kietrz

Postautor: Pabel » 07 maja 2015, 08:27

nie slodze, to nie tylko moja opinia ;)
Honda CBR 900RR FireBlade SC33 / KTM ER 400 LC4-PD-> Kawasaki ZX10-R '05 / Alfarad 250 '20 -> Yamaha MT07 '19 / ?

Awatar użytkownika
Killu
Posty: 3039
Rejestracja: 16 stycznia 2009, 06:12
Lokalizacja: Opole

Postautor: Killu » 07 maja 2015, 09:51

Ktoś kiedyś mówił, że na powerkach robił lekko ponad 1,50 na Poznaniu i opony nie dawały znaku, że coś jest nie tak. Nie kupuj mniej sportowych gum od powerów, bo będziesz się cofał. Już lepiej faktycznie kupić nowy komplet felg. Albo kupić coś w stylu s20, supercorsa, k3 albo k2. I latać ostro wszędzie ;)
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć ;)

Awatar użytkownika
Wegnarjusz
Posty: 208
Rejestracja: 05 marca 2015, 15:46
Lokalizacja: SRC

Postautor: Wegnarjusz » 09 maja 2015, 07:53

Możesz mi powiedzieć jak z dwoma różnymi gumami na dwóch osiach? Praktykujecie takie zabiegi? Na razie w tym sezonie zostanę chyba na pilot power bo mam w garażu na podmiankę taką gumę.
" Jeżeli myślisz, że jesteś dobrym motocyklistą, to lepiej tego dnia nie wsiadaj na motocykl "



"Nie pojemność ccm, robi z Ciebie ridera!"



Motorowery > MZ ETZ 251 > Kawasaki GPZ 500 > Suzuki GSX-R 600 K2 > ?

Awatar użytkownika
Killu
Posty: 3039
Rejestracja: 16 stycznia 2009, 06:12
Lokalizacja: Opole

Postautor: Killu » 09 maja 2015, 12:42

Nie ma z tym żadnego problemu oprócz Twojego samopoczucia ;) I mówię zupełnie serio, bo w swoich motocyklach miałem może ze dwa razy te same opony z przodu i z tyłu w jednej chwili. Jeżeli ktoś mówi, że jest inaczej i nie da się tak jeździć, to niech włączy sobie w niedzielę Polsat Sport News i zobaczy na jakich oponach latają zawodnicy wszystkich klas. Sporadycznie zdarza się, że mają tę samą mieszankę na przodzie i na tyle.

A z tym samopoczuciem, to też nie przesada, bo są ludzie którzy tak wierzą w to, że dwie różne opony ich zabiją, że blokują się psychicznie i nie ogarniają totalnie jazdy. Ja tak mam teraz z kocami. Nie zagrzeję opon w kocach, to nie pojadę. Jak zagrzeję, to coś tam z tego może jeszcze wyjść.

Na pewno dobrze jest wybrać oponę z podobnego segmentu, żeby w różnych warunkach pogodowych zachowywały się podobnie.
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć ;)

Awatar użytkownika
Wegnarjusz
Posty: 208
Rejestracja: 05 marca 2015, 15:46
Lokalizacja: SRC

Postautor: Wegnarjusz » 09 maja 2015, 18:46

Ok dzięki za rzeczową odpowiedź, nie będę już tak panikował, ale zostanę jeszcze ten sezon na pilot power zobaczymy jak będzie :wink:
" Jeżeli myślisz, że jesteś dobrym motocyklistą, to lepiej tego dnia nie wsiadaj na motocykl "



"Nie pojemność ccm, robi z Ciebie ridera!"



Motorowery > MZ ETZ 251 > Kawasaki GPZ 500 > Suzuki GSX-R 600 K2 > ?


kuchnie Ruda Śląska

Wróć do „OPOLEZONE”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika