Rekomendacja co do szkoły nauki jazdy - kategoria A

Strefa Opolskich Motocyklistów
Awatar użytkownika
Shephard
Posty: 15
Rejestracja: 03 czerwca 2014, 18:03
Lokalizacja: Opole

Rekomendacja co do szkoły nauki jazdy - kategoria A

Postautor: Shephard » 03 czerwca 2014, 18:49

Witam, noszę się z zamiarem odbycia kursu na kategorię A. Mam już numer profilu i wszystkie papiery przygotowane do zapisania się do szkoły, jednak nie-wiem który ośrodek szkolenia wybrać. Chciałbym by taka szkoła spełniła pewne wymagania:

1. Część teoretyczna odbyła się w możliwie krótkim czasie, np. w trybie "ekspresowym". Od 8 lat mam prawo jazdy na kat B. i chyba nie potrzebuje mieć wszystkiego wykładanego od podstaw przez miesiąc.

2. Dostępność motocykli do jazd - czyli najlepiej jakaś większa szkoła która posiada XJ6 na stanie i nie ma dużych kolejek do jazd.

3. Pracują tam instruktorzy którzy sami jeżdżą na motocyklu.

Wspomnę tylko że nie jestem totalnie zielony, od ubiegłego roku, czy deszcz czy słońce jeżdżę prawie codziennie na 50cc z manualem

Awatar użytkownika
Aga:)
Posty: 44
Rejestracja: 06 sierpnia 2012, 23:45
Lokalizacja: OPOLE, GŁUCHOŁAZY

Postautor: Aga:) » 03 czerwca 2014, 19:39

Polecam szkołę DAKAR, teoria odbyła się w tydzień nie musiałam chodzić a praktyka w 2 tygodnie wyjeżdżona, kurs expresowy hmmm 20% więcej niż podstawowy kurs czyli jakieś 1200zł. Uczył facet co też jeździł, a co do motocykla mieli wszystkie ale nie wiem jak jest teraz. Zadzwoń zapytaj.

Awatar użytkownika
Ishe
Posty: 506
Rejestracja: 19 listopada 2010, 13:28
Lokalizacja: Opole

Postautor: Ishe » 03 czerwca 2014, 19:53