Problem z Zipp Pro 50

Dział dla posiadaczy motorowerów, skuterów i innych lekkich dwukołowców
Awatar użytkownika
MlodyOP
Posty: 15
Rejestracja: 20 sierpnia 2012, 10:47
Lokalizacja: Opole

Problem z Zipp Pro 50

Postautor: MlodyOP » 04 kwietnia 2014, 10:48

Witam.
Mam problem ze swoim Zipp Pro 50, otóż gdy go uruchamiam dostaje 4000 obrotów na start, następnie obroty spadają stopniowo do 2000.
Wszystko niby ok ale jak przejadę 50m, redukuje do 1-ki i znowu chcę ruszyć to po pierwsze dostaje zmuła i nie chcę ruszyć a po drugie po zatrzymaniu się po przejechaniu tych 50m musze trzymać mu gaz bo inaczej z 2000 obrotów zaczyna powoli spadać do 0 i gaśnie.
Próbowałem już czyścić/regulować gaźnik, regulować linkę gazu i nic to nie pomaga.. jakieś pomysły?

Awatar użytkownika
jaro33
Posty: 350
Rejestracja: 21 marca 2013, 22:46
Lokalizacja: POKÓJ

Postautor: jaro33 » 04 kwietnia 2014, 13:27

mi to wygląda na gaznik ,ale poleć po kolei ,świeca ,przewód zapłonowy ,cewka ,ewentualnie regulator napięcia,ale ja stawiam na gaznik ,rozbierz go wyczyść i przedmuchaj porządnie ,może pływak się wiesza ..przyczyń może być kilka.pozdro
DŁUGIEGO SEZONU I SZEROKOŚCI DLA WSZYSTKICH MIŁOŚNIKÓW JEDNOŚLADÓW..

dr.hause
Posty: 159
Rejestracja: 03 września 2010, 16:04
Lokalizacja: opole

Postautor: dr.hause » 04 kwietnia 2014, 21:55

a moze ssanie automatyczne jak jest zimny dziala ja sie zagrzeje to dalej dziala i dlatego go zalewa i gasnie

Awatar użytkownika
MlodyOP
Posty: 15
Rejestracja: 20 sierpnia 2012, 10:47
Lokalizacja: Opole

Postautor: MlodyOP » 07 kwietnia 2014, 22:08

Regulowałem dzisiaj gaźnik i w miarę chodzi tylko muszę go grzać co najmniej 5 minut żeby poprawnie siedział na 2000 obr.
Problem teraz w tym, że jadę nim max 45km/h i dalej nie chce się rozpędzać chyba, że z górki.
Przeważnie nie miałem problemów by rozpędzić się do 75km/h więc nie wiem co to się porobiło znowu ;d

Klopsik
Posty: 125
Rejestracja: 08 kwietnia 2013, 10:01
Lokalizacja: Opole

Postautor: Klopsik » 07 kwietnia 2014, 22:29

To tzw. humorki :D A iglicę jak masz ustawioną? Może dostaje za dużo paliwa i go zalewa, musisz kombinować na gaźnik nie ma reguły, też walczę z ustawieniami teraz bo rzekomo znawcy na mielochu zalecali zmianę dyszy do mojego cylindra i co? Pali dużo, łapie muły nie wkręca się na obroty. Dlatego polecam Ci metodę prób i błędów baw się, i ogarniaj przy okazji kolor świecy.
Motorynka->Malaguti F10 70cc sport->Suzuki GS 500e->Suzuki GSXR 750 SRAD->Kawasaki ZX-10R 2006->Suzuki GSX-R 600 2011

RIDE HARD OR STAY HOME!

Awatar użytkownika
MlodyOP
Posty: 15
Rejestracja: 20 sierpnia 2012, 10:47
Lokalizacja: Opole

Postautor: MlodyOP » 07 kwietnia 2014, 23:27

Iglica na środku a świeca jest nowa.
A powiedz mi.. jak działa śrubka regulacji mieszanki paliwowo-powietrznej. Jak dokręcam to zmniejszam ilość powietrza czy na odwrót?

Klopsik
Posty: 125
Rejestracja: 08 kwietnia 2013, 10:01
Lokalizacja: Opole

Postautor: Klopsik » 08 kwietnia 2014, 14:14

Jak dokręcasz to wtedy zmniejsza się dawka powietrza, i będzie go dławić. Myślę że umiesz regulować gazior więc nie będę Ci tego pisał uważaj tylko żeby nie odkręcić tak, że będzie dostawał za dużo powietrza bo wtedy- fakt osiągi Ci wzrosną ale bardzo wzrasta możliwość zatarcia, a w skrajnych przypadkach można wypalić sobie ładną dziurkę w tłoku :P
Motorynka->Malaguti F10 70cc sport->Suzuki GS 500e->Suzuki GSXR 750 SRAD->Kawasaki ZX-10R 2006->Suzuki GSX-R 600 2011

RIDE HARD OR STAY HOME!

Awatar użytkownika
MlodyOP
Posty: 15
Rejestracja: 20 sierpnia 2012, 10:47
Lokalizacja: Opole

Postautor: MlodyOP » 08 kwietnia 2014, 15:20

Cały czas wydaje mi się, że to nie jest wina gaźnika.. próbowałem go regulować już na wszystkie sposoby i ciągle coś nie gra...

Dodam, że przed zimą wszystko działało jak należy, a przez jakiś okres zimy Zipp stał na dworze pod pokrowcem i może gdzieś dostała się wilgoć czy coś...

Klopsik
Posty: 125
Rejestracja: 08 kwietnia 2013, 10:01
Lokalizacja: Opole

Postautor: Klopsik » 09 kwietnia 2014, 22:11

Kompresje sprawdź, czy nie łapie lewego powietrza, podciśnienie w sumie też no i zobacz czy świeca, fajka i przewód przebić nie ma :)
Motorynka->Malaguti F10 70cc sport->Suzuki GS 500e->Suzuki GSXR 750 SRAD->Kawasaki ZX-10R 2006->Suzuki GSX-R 600 2011

RIDE HARD OR STAY HOME!

reformowany
Posty: 3
Rejestracja: 12 czerwca 2015, 14:22

zipp

Postautor: reformowany » 07 lipca 2015, 10:48

najlepiej na gwarancję oddać o ile jeszcze ci przysługuje. serwis w zippie działa bardzo ok bo sam kiedyś jeździłem na ich motocyklu i okazali się bardzo pomocni w razie problemów

Awatar użytkownika
-MisieK-
Posty: 1776
Rejestracja: 12 lutego 2015, 08:38
Lokalizacja: OB

Re: zipp

Postautor: -MisieK- » 07 lipca 2015, 11:01

reformowany pisze:najlepiej na gwarancję oddać o ile jeszcze ci przysługuje. serwis w zippie działa bardzo ok bo sam kiedyś jeździłem na ich motocyklu i okazali się bardzo pomocni w razie problemów


Biorąc pod uwagę, że pytanie jest z kwietnia 2014 roku no to bardzo cenna uwaga jest :P
Simson SR50 B4->S51/1 E/2->KTM Duke 125->Kawasaki ER-6n->
->Triumph Street Triple R Matte Phantom Black
Obrazek


kuchnie Ruda Śląska

Wróć do „WAGA PIÓRKOWA”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika