Witam Wszystkich Serdecznie
Moja prezentacja motocykla , opis i parę słów na temat mój i motocykla poniżej.
Mój motocykl to Hyousung gt naked 125 z 2005r. Jest to mój 3 motocykl (1- był hyosung gt 125 niebieski , 2-cagiv mito 3- Teraz aktualny).
Po przerwie z motocyklami czułem pustę czegoś mi brakowało , nie wiedziałem czasami co ze sobą zrobić i zrozumiałem że popełniłem błąd sprzedawając mojego Hyosunga . Dużo osób może mnie skrytykować ( idź na prawko itp.) lecz mam swoje powody dla których wybrałem 125ccm. Po pół roku rozłąki zrozumiałem , że połówka mojego serca nie należy tylko do miłości dziewczyny lecz do maszyny na dwóch kółkach zwaną Motocyklem. I otóż znalazłem na ogłoszeniu tego Hyosunga Gt 125 naked .
I wtedy zobaczyłem
Był jeden problem , motocykl był za granicą hmmmmm, po paru nocach padła decyzja sprowadzamy go w dobre ręce. I tak Panowie po sprowadzeniu motocykla opłaceniu i zarejestrowaniu jest już mój. Gdyż to była pora już zimna sprowadziłem motocykl do piwnicy żeby sąsiedzi nie wiedzieli i postanowiłem dać mu drugie życie , zaczął się remont i dopieszczanie mojej drugiej miłości.
Mechanik wyregulował mi gaźniki i zawory , sprawdził pod ciśnieniem krućce ssące i nic więcej . Dodam iż motocykl ma przejechane 20tys km oryginalne ( czemu oryginalne ponieważ dostałem plik faktur itp. na której z każdej z nich jest wbity przebieg , z każdą pierdołą czy wymiana świec itp był wbity przebieg więc mogłem sobie przeanalizować bo w ciągu roku chłopak z Niemiec wymieniał świece i olej i inne rzeczy które są na fakturze. Z rozszyfrowania niemieckich faktur doszedłem do wiadomości iż motocykl co roku miał wymieniany olej i świece , tylni amortyzator , oraz opony które maja 3 latka , oraz lagi robione i takie mniejsze rzeczy. Teraz moje czynności które dokonałem , wypiszę po przecinku : Kupione tylnie nadkole ponieważ było popękane , świece irydowe denso ,tabliczka rejestracyjna to wiadomo, filtr paliwa , olej i filtr oleju sam wymieniłem , wzmocniony napęd did 428 136ogniw złoty był na pudełku lecz okazało sie normalny , wymienione wężyki z kranika do pompy paliwa podciśnieniowej i z kranika do baku bo były sparciałe, rozebranie i regeneracja i czyszczenie układu hamulcowego przód i tył, wymiana tarczy hamulcowej przód i tył , konserwacja motocykla i czyszczenie , ma 12 lat i gdzieś mała rdza itp. ,sportowy filtr powietrza K&N , zębatki standardowe 14 i 52 zęby postanowiłem ze nie będę zmieniał zębatek żeby pojechać te 10km/h szybciej , silnik jest dostosowany do tych przełożeń i chciałbym żeby jak najdłużej chodził, wymiana chłodnicy oleju od Hyosunga gt 250 , żarówka w lampie przód wymieniona bo była 35 watt na 60 watt ,nowe klocki hamulcowe , nowy akumulator ,nowa klamka sprzęgła , nowy set lewy kierowcy , nowa mechanizm nóżki zmiany biegów bo stary był rozjechany na przyłączeniu kulkowym , zakupiłem nóżkę centralną pod motocykl ( teraz łatwiej łańcuch czyścić i smarować ), końcówki kierownicy , zegarek na kierownicę żeby godzinę było widać , cały układ wydechowy turbo kit gph3 oczywiście db kiler założony bo za głośno chodził (lecz został zmodyfikowany lekko i głos jest fajny ), par e dupereli jak paski na koła , ciężarki na kierownice nowe których nie ma na zjdęciu itp. , bym zapomniał moduł zapłonowy cdi od Hyosunga gt 250., malowanie nóżki bocznej na czarno, wymiana pół starych śrub na śrubki imbusowe z podkładką gumową (mniejsze wibracje ).Po zrobieniu tych czynności samemu i z Ojcem zostało mi dać do mechanika żeby po zmianie wydechu i zapłonu (modułu ) i filtra K&N do regulacji gaźniki dać.
Zdjęcie końcowe Mojego Motocykla
Na koniec chciałbym Pozdrowić Wszystkich i z uprzejmością LwG dla tych których będę mijał bez względu na pojemność , wiek itp.
Po małej przerwie postanowiłem wrócić , jeśli Pozwolicie stać się jednym użytkownikiem OpoleZone.
Z Poszanowaniem : Aleksander