Witam wszystkich ponownie
. Jeśli chodzi o Hyosunga to żadnych dodatkowych nie robię modyfikacji , po wybeszeniu katalizatora przestał strzelać z tłumika . Chodzi dobrze i na razie nic nie grzebię bez potrzeby
. Jeśli chodzi o spalanie 4,3litra na 100km i jest to jazda nawet na full gaz , nie chodzi o piłowanie lecz pod górkę i wiatr to nie ma możliwości żeby nie odkręcić manetki do końca. Na baku zrobię 330 -340km później trzeba przekręcić kranik na rezerwę i można jechać dalej , ale staram się rezerwy nie uruchamiać (dobrze że jest w ogóle ). Po przeliczeniu kilometrów przejechałem już w tym roku 1700km , człowiek nie zdaje sobie sprawy jak to te kilometry lecą.
Zapomniałem dodać , dużo czytałem na temat problemów odpaleniem hyosungiem ( rozrusznik kręci ale nie odpala ) - po przeczytaniu kilku postów na internecie znalazłem dobry sposób. Pójść do naszego MoTo przekręcić manetkę na zgaszonym silniku 2 -3 razy i później bez problemu odpala.
Tutaj jest link do yotube głos wydechu hyosung na zimnych obrotach i też nagrany zwykłym telefon.
https://www.youtube.com/watch?v=zEfkD-Z ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;