Strona 2 z 2

: 08 lipca 2015, 22:51
autor: Bociansky
Dziękować, dziękować! Mało brakowało a nie byłaby już taka ładna...

: 08 lipca 2015, 23:01
autor: Fenek
Słyszałem :( Ale dobrze, że skończyło się bez większych szkód :)

: 09 lipca 2015, 08:20
autor: -MisieK-
Coś było? Przegapiłem? Dajcie jakieś szczegóły.

: 09 lipca 2015, 11:55
autor: Killu
Tak na prawdę, to nic się nie stało. Założylim crashpady (w które szczerze mówiąc nie wierzyłem) i zrobiły robotę. Straty na prawdę minimalne i moim zdaniem na zdrowie motocyklowi wyszły ;)

: 16 lipca 2015, 20:48
autor: Bociansky
Z każdym dniem uwielbiam ją coraz bardziej! Od momentu zakupu dołożyłem crash pady (działają, sprawdzone), klamki łamane złote, końcówki kierownicy, crash pady osi przedniej, stomp gripy. Następny w kolejce amor skrętu.

Aaaa, i jeszcze jedno. Jakiś czas temu widziałem w sieci zdjęcie VTR z założonymi rolkami tylnego wahacza mimo tego, że ten motocykl nie posiada otworów na rolki. Niestety, zdjęcia takie, że nie dało rady zobaczyć cóż to za konstrukcja. Ktoś ma jakiś pomysł, spotkał się z czymś takim?

Wybaczcie jakość zdjęcia, robione liczydłem :oops:

Obrazek

: 16 lipca 2015, 21:32
autor: Wegnarjusz
Pomimo że zdjęcia robione liczydłem moto zacne :wink:

: 16 lipca 2015, 21:48
autor: Fenek
A na żywo prezentuje się jeszcze lepiej :D

: 16 lipca 2015, 22:06
autor: jaro33
widziałem jak byłem u killa ,potwierdzam ,extra utrzymana sztuka!!!

: 16 lipca 2015, 23:15
autor: Killu
Co do rolek pod wahacz, to pod Twoją nieobecność, gdy vtr gościła na naszym stole operacyjnym kminiliśmy jak to zrobić. Przez ośkę jest wykonalne, ale nie do końca będzie spełniało zadanie. Dam Ci znać, jak będziemy potrzebowali zdjąć wymiary, bo koncept już powstał.

Re: VTR 1000 SP1

: 25 sierpnia 2015, 15:07
autor: leitaal
Bardzo fajny sprzęt w dodatku w czerwieni co sprawia, że jeszcze bardziej rzuca się w oczy, a to lubimy najbardziej :D

Re: VTR 1000 SP1

: 29 sierpnia 2015, 23:08
autor: Bociansky
A czerwone podobno najszybsze ;) Byłem ostatnio na VTR na torze w Poznaniu. Czasy turystyczne, gorsze niż na sc33 ale była pewna blokada bo szpeja szkoda a i bardzo niewiele w tym sezonie pojeździłem więc się jakoś mega nie spinałem. Jedyna wada VTRki uwydatniła się podczas tego wypadu- za mała na mnie :D Niestety na przedostatniej sesji zaliczyłem ślizga na dużej patelni, ucierpiały tylko końcówka kierownicy, crash pad oraz crash pad ośki więc luz. No i oczywiście na pokładzie trochę ziemi i trawy.