VTR 1000 SP1

Tutaj każdy może założyć temat o swojej jedynej prawdziwej miłości - zdjęcia obowiązkowe! ;)
Bociansky
Posty: 37
Rejestracja: 10 marca 2013, 12:45
Lokalizacja: Żytniów/ Opole

Postautor: Bociansky » 08 lipca 2015, 22:51

Dziękować, dziękować! Mało brakowało a nie byłaby już taka ładna...

Awatar użytkownika
Fenek
Posty: 807
Rejestracja: 12 kwietnia 2015, 00:20
Lokalizacja: Dobrzeń

Postautor: Fenek » 08 lipca 2015, 23:01

Słyszałem :( Ale dobrze, że skończyło się bez większych szkód :)

Awatar użytkownika
-MisieK-
Posty: 1776
Rejestracja: 12 lutego 2015, 08:38
Lokalizacja: OB

Postautor: -MisieK- » 09 lipca 2015, 08:20

Coś było? Przegapiłem? Dajcie jakieś szczegóły.
Simson SR50 B4->S51/1 E/2->KTM Duke 125->Kawasaki ER-6n->
->Triumph Street Triple R Matte Phantom Black
Obrazek

Awatar użytkownika
Killu
Posty: 3039
Rejestracja: 16 stycznia 2009, 06:12
Lokalizacja: Opole

Postautor: Killu » 09 lipca 2015, 11:55

Tak na prawdę, to nic się nie stało. Założylim crashpady (w które szczerze mówiąc nie wierzyłem) i zrobiły robotę. Straty na prawdę minimalne i moim zdaniem na zdrowie motocyklowi wyszły ;)
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć ;)

Bociansky
Posty: 37
Rejestracja: 10 marca 2013, 12:45
Lokalizacja: Żytniów/ Opole

Postautor: Bociansky » 16 lipca 2015, 20:48

Z każdym dniem uwielbiam ją coraz bardziej! Od momentu zakupu dołożyłem crash pady (działają, sprawdzone), klamki łamane złote, końcówki kierownicy, crash pady osi przedniej, stomp gripy. Następny w kolejce amor skrętu.

Aaaa, i jeszcze jedno. Jakiś czas temu widziałem w sieci zdjęcie VTR z założonymi rolkami tylnego wahacza mimo tego, że ten motocykl nie posiada otworów na rolki. Niestety, zdjęcia takie, że nie dało rady zobaczyć cóż to za konstrukcja. Ktoś ma jakiś pomysł, spotkał się z czymś takim?

Wybaczcie jakość zdjęcia, robione liczydłem :oops:

Obrazek

Awatar użytkownika
Wegnarjusz
Posty: 208
Rejestracja: 05 marca 2015, 15:46
Lokalizacja: SRC

Postautor: Wegnarjusz » 16 lipca 2015, 21:32

Pomimo że zdjęcia robione liczydłem moto zacne :wink:
" Jeżeli myślisz, że jesteś dobrym motocyklistą, to lepiej tego dnia nie wsiadaj na motocykl "

"Nie pojemność ccm, robi z Ciebie ridera!"

Motorowery > MZ ETZ 251 > Kawasaki GPZ 500 > Suzuki GSX-R 600 K2 > ?

Awatar użytkownika
Fenek
Posty: 807
Rejestracja: 12 kwietnia 2015, 00:20
Lokalizacja: Dobrzeń

Postautor: Fenek » 16 lipca 2015, 21:48

A na żywo prezentuje się jeszcze lepiej :D

Awatar użytkownika
jaro33
Posty: 350
Rejestracja: 21 marca 2013, 22:46
Lokalizacja: POKÓJ

Postautor: jaro33 » 16 lipca 2015, 22:06

widziałem jak byłem u killa ,potwierdzam ,extra utrzymana sztuka!!!
DŁUGIEGO SEZONU I SZEROKOŚCI DLA WSZYSTKICH MIŁOŚNIKÓW JEDNOŚLADÓW..

Awatar użytkownika
Killu
Posty: 3039
Rejestracja: 16 stycznia 2009, 06:12
Lokalizacja: Opole

Postautor: Killu » 16 lipca 2015, 23:15

Co do rolek pod wahacz, to pod Twoją nieobecność, gdy vtr gościła na naszym stole operacyjnym kminiliśmy jak to zrobić. Przez ośkę jest wykonalne, ale nie do końca będzie spełniało zadanie. Dam Ci znać, jak będziemy potrzebowali zdjąć wymiary, bo koncept już powstał.
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć ;)

leitaal
Posty: 1
Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 15:05

Re: VTR 1000 SP1

Postautor: leitaal » 25 sierpnia 2015, 15:07

Bardzo fajny sprzęt w dodatku w czerwieni co sprawia, że jeszcze bardziej rzuca się w oczy, a to lubimy najbardziej :D

Bociansky
Posty: 37
Rejestracja: 10 marca 2013, 12:45
Lokalizacja: Żytniów/ Opole

Re: VTR 1000 SP1

Postautor: Bociansky » 29 sierpnia 2015, 23:08

A czerwone podobno najszybsze ;) Byłem ostatnio na VTR na torze w Poznaniu. Czasy turystyczne, gorsze niż na sc33 ale była pewna blokada bo szpeja szkoda a i bardzo niewiele w tym sezonie pojeździłem więc się jakoś mega nie spinałem. Jedyna wada VTRki uwydatniła się podczas tego wypadu- za mała na mnie :D Niestety na przedostatniej sesji zaliczyłem ślizga na dużej patelni, ucierpiały tylko końcówka kierownicy, crash pad oraz crash pad ośki więc luz. No i oczywiście na pokładzie trochę ziemi i trawy.


kuchnie Ruda Śląska

Wróć do „NASZE MOTOCYKLE”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika