Kawasaki ER-6n Project Monster

Tutaj każdy może założyć temat o swojej jedynej prawdziwej miłości - zdjęcia obowiązkowe! ;)
Awatar użytkownika
-MisieK-
Posty: 1776
Rejestracja: 12 lutego 2015, 08:38
Lokalizacja: OB

Postautor: -MisieK- » 30 czerwca 2015, 08:14

Killu pisze:Co Wy się tak tego spalania czepicie :P


Się śmiej. Ja mam już zrobione w tym roku 5kkm. Mam nadzieje puknąć jeszcze co najmniej drugie tyle. Wegnarjusz już chyba robił wyliczenia ile to wychodzi na rok na paliwko. Dobrze, że żona nie pyta :P
Simson SR50 B4->S51/1 E/2->KTM Duke 125->Kawasaki ER-6n->
->Triumph Street Triple R Matte Phantom Black
Obrazek

Awatar użytkownika
jaro33
Posty: 350
Rejestracja: 21 marca 2013, 22:46
Lokalizacja: POKÓJ

Postautor: jaro33 » 30 czerwca 2015, 10:10

Kilku ja o tym spalaniu w sumie napisałem bo jestem pozytywnie zaskoczony, kupując litra miałem na uwadze ze będzie wpierdalal a tu się okazało ze wcale nie, więc tylko się cieszyć,Ale tak jak misiek napisał, przy większych przelotach to już ma znaczenie!
DŁUGIEGO SEZONU I SZEROKOŚCI DLA WSZYSTKICH MIŁOŚNIKÓW JEDNOŚLADÓW..

Awatar użytkownika
-MisieK-
Posty: 1776
Rejestracja: 12 lutego 2015, 08:38
Lokalizacja: OB

Postautor: -MisieK- » 30 czerwca 2015, 10:17

Bo to jest tak, że jak masz litra to już nie trzeba go tak cisnąć żeby jechał i dlatego mało pali :P
Ja mam jeden silnik 1.0L w aucie i pali mi spokojnie 7.5, a drugi silnik ma 2.0L w znacznie większym i cięższym aucie, a pali mi tylko 8. OK oba trochę inaczej jeżdżone ale ten 1.0 jeźdżony jak ten 2.0 spala i tak w granicach 6.
To jakaś paranoja jak moto ma palić więcej niż ciężkie auto.
Z drugiej strony jak ktoś chce ekonomicznie to np. kumpla MT-125 paliła nawet 1.8l :!: :P i to wcale bez starania się. Po prostu takie było spalanie.
Simson SR50 B4->S51/1 E/2->KTM Duke 125->Kawasaki ER-6n->
->Triumph Street Triple R Matte Phantom Black
Obrazek

Awatar użytkownika
Killu
Posty: 3039
Rejestracja: 16 stycznia 2009, 06:12
Lokalizacja: Opole

Postautor: Killu » 01 lipca 2015, 07:45

Kurczę, muszę w takim razie kupić litra bo moja 939 potrafi 18,75 łykać w odpowiednich warunkach. Jak będzie litr, to nie będę musiał kręcić ;)

A tak serio, to w motocyklach turystycznych, czy używanych do turystyki spalanie faktycznie może mieć znaczenie, bo często obok noclegu stanowi największy koszt zabawy. A jak się lata w koło komina, czy tam do Czech najdalej, to uważam że może sobie palić i 20 jak fun ma być proporcjonalny. Oczywiste jest, że jeżeli ta sama ilość frajdy okupiona jest pięcioma litrami na setkę to fajnie. Jednak motocykl z reguły służy nam do produkcji endorfiny a nie jako tańszy środek lokomocji niż samochód, jak to miało miejsce przeszło trzydzieści lat temu.
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć ;)

Awatar użytkownika
Fenek
Posty: 807
Rejestracja: 12 kwietnia 2015, 00:20
Lokalizacja: Dobrzeń

Postautor: Fenek » 01 lipca 2015, 09:26

Taka ciekawostka, jechaliśmy z tatą chyba ze 2-3 miesiące temu na wycieczkę Yamahą XJR1300 na Drogę 100 zakrętów przez Kłodzko, potem trochę pojechaliśmy wiejskimi, czeskimi drogami do Kamiennej Góry, a potem jeszcze do Lubawki. Zatankowaliśmy tam i spalanie wyszło zaledwie 5,5l/100KM. Tak się zdziwiłem, że sprawdziłem kilka razy :) Jazda nie była ani spokojna, ani nie jeździliśmy sportowo, a na dodatek teren był górzysty przez dużą część trasy.

Awatar użytkownika
Sciema
Posty: 77
Rejestracja: 29 kwietnia 2013, 19:41
Lokalizacja: Pokój

Postautor: Sciema » 01 lipca 2015, 13:30

ja nie pamiętam żebym fajerem zszedł poniżej dychy. średnio 150 do rezerwy max 200 na całym baku ale to jak turystycznie się jeździ

Awatar użytkownika
Killu
Posty: 3039
Rejestracja: 16 stycznia 2009, 06:12
Lokalizacja: Opole

Postautor: Killu » 02 lipca 2015, 04:51

Łututututu :twisted:
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć ;)

Awatar użytkownika
-MisieK-
Posty: 1776
Rejestracja: 12 lutego 2015, 08:38
Lokalizacja: OB

Re: Kawasaki ER-6n Project Monster

Postautor: -MisieK- » 08 października 2015, 20:23

Sezon dobiega końca, chyba przyszedł czas na jakieś podsumowanko.
Udało się nawinąć lekko ponad 8000. To znacznie mniej niż myślałem, że uda się zrobić ale cały czas brakowało czasu :(
Myślałem, że dobije tak do 12kkm. Miałem plany na kilka wycieczek, ale niestety nic mi z tego nie wyszło.
Udało mi się pojechać na kilka fajnych szkoleń. W tym jedno bardzo udane (bez gleby :P) w Kisielinie - czyli jakby to YZF R1 napisał: nauka jazdy i pałowanie na jedynce :P

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Wreszcie doszedłem do ładu z kierownicą. Renthal 758 Road Ultra Low okazał się być słabą opcją. Na szczęście Renthal 755 Road Medium spełnił moje oczekiwania. Założyłem fajne zielone krótkie sportowe klamki. Wstawiłem gniazdo usb do ładowania navi i telefonu.

Obrazek Obrazek Obrazek

Do zrobienia zostało już tylko właściwie obszycie kanapy.

Na tym jednak urywa się ta historia bo motocykl został sprzedany.

Co zrobić, na głupotę nie ma lekarstwa :(
Nie wiem po kiego to wszystko robiłem. Chyba tylko po to żeby komuś zrobić niezły prezent przy odsprzedaży.
Ech :|

Będzie mi brakowało tego ryku IXIL'a :(
No i nie będzie mnie na zakończeniu sezonu w ZSM :(
Simson SR50 B4->S51/1 E/2->KTM Duke 125->Kawasaki ER-6n->
->Triumph Street Triple R Matte Phantom Black
Obrazek

Awatar użytkownika
jaro33
Posty: 350
Rejestracja: 21 marca 2013, 22:46
Lokalizacja: POKÓJ

Re: Kawasaki ER-6n Project Monster

Postautor: jaro33 » 08 października 2015, 21:49

znając Ciebie Misiek nadrobisz na wiosnę!! co teraz? jakie moto? więcej cylindrów i mocy pewnie!!
DŁUGIEGO SEZONU I SZEROKOŚCI DLA WSZYSTKICH MIŁOŚNIKÓW JEDNOŚLADÓW..

Awatar użytkownika
-MisieK-
Posty: 1776
Rejestracja: 12 lutego 2015, 08:38
Lokalizacja: OB

Re: Kawasaki ER-6n Project Monster

Postautor: -MisieK- » 08 października 2015, 22:59

Teraz to w czym byłem zakochany od początku :P
Nie wiem, ale nie mogłem przestać o tym myśleć :D
Simson SR50 B4->S51/1 E/2->KTM Duke 125->Kawasaki ER-6n->
->Triumph Street Triple R Matte Phantom Black
Obrazek

Awatar użytkownika
akilia
Posty: 397
Rejestracja: 08 listopada 2011, 23:18
Lokalizacja: OPO

Re: Kawasaki ER-6n Project Monster

Postautor: akilia » 18 października 2015, 14:26

-MisieK- pisze:Teraz to w czym byłem zakochany od początku :P
Nie wiem, ale nie mogłem przestać o tym myśleć :D
Czyżby z750?
Chińczyk 50cm -> Honda CBR 600 F2 93' -> Kawasaki Z750 08'

"Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat …"

Kontakt: 793-743-895

Awatar użytkownika
Fenek
Posty: 807
Rejestracja: 12 kwietnia 2015, 00:20
Lokalizacja: Dobrzeń

Re: Kawasaki ER-6n Project Monster

Postautor: Fenek » 18 października 2015, 15:10

Niech Misiek potrzyma nas jeszcze trochę w tajemnicy ;)

Awatar użytkownika
jaro33
Posty: 350
Rejestracja: 21 marca 2013, 22:46
Lokalizacja: POKÓJ

Re: Kawasaki ER-6n Project Monster

Postautor: jaro33 » 18 października 2015, 20:21

ja tam wiem ,powiem tylko że to ani niemiec ani japonczyk,ani nawet włoch! kombinujcie!!
DŁUGIEGO SEZONU I SZEROKOŚCI DLA WSZYSTKICH MIŁOŚNIKÓW JEDNOŚLADÓW..

Awatar użytkownika
-MisieK-
Posty: 1776
Rejestracja: 12 lutego 2015, 08:38
Lokalizacja: OB

Re: Kawasaki ER-6n Project Monster

Postautor: -MisieK- » 18 października 2015, 21:54

Kurde chyba z opisu na pierwszej stronie można łatwo dojść :P
Moto już zamówione, stoi i czeka, ale mam obecnie bardzo intensywny czas w robocie i nie jestem w stanie sfinalizować transakcji.
Mam nadzieje, że uda się jeszcze w tym roku pod Dziadka zawitać.
Simson SR50 B4->S51/1 E/2->KTM Duke 125->Kawasaki ER-6n->
->Triumph Street Triple R Matte Phantom Black
Obrazek

Awatar użytkownika
Pabel
Posty: 1541
Rejestracja: 14 grudnia 2014, 23:24
Lokalizacja: Kietrz

Re: Kawasaki ER-6n Project Monster

Postautor: Pabel » 19 października 2015, 00:12

Z tego co pisze jaro to stawialbym na KTM a ? ;)
Honda CBR 900RR FireBlade SC33 / KTM ER 400 LC4-PD-> Kawasaki ZX10-R '05 / Alfarad 250 '20 -> Yamaha MT07 '19 / ?


kuchnie Ruda Śląska

Wróć do „NASZE MOTOCYKLE”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika