Trochę spóźniony update sytuacyjny
Silnik najprawdopodobniej będzie złożony dopiero po weekendzie. Już się umówiłem z jarem, że jak silnik będzie gotowy to dam mu znać i złożymy to wszystko z powrotem do kupy, a potem zaprowadzimy motocykl z powrotem do mechanika, żeby zalać silnik olejem, zalać układ chłodzenia i porządnie go odpowietrzyć, a dopiero potem odpalić w kontrolowanych warunkach
Jeszcze w piątek powinien przyjść do Killa nowy układ napędowy do R'ki, ale wyszedł problem z zakuwarką do łańcuchów. Killu napisał, że nie ma na razie zakuwarki do tak małego łańcucha. Jeszcze pojadę do mechanika w piątek pod wieczór spytać, czy będzie miał zakuwarkę.
Na wszelki wypadek, wiecie kto może mieć zakuwarkę?
Chciałbym skorzystać z tego, że akurat motocykl jest rozłożony i założyć nowy napęd razem z silnikiem.
Nie mam jeszcze starego cylindra, bo mechanik nie wyciągnął tulejek z niego, ale mam tłok, który jakieś 1,5h czyściłem papierem ściernym z nagaru i wytarłem z oleju, żeby niczego nie brudził i teram mam swój najdroższy przycisk do papieru
Co ciekawe, nie mogę nigdzie w sieci znaleźć tego tłoka. Wszystkie, oryginalny również na taki wygląda, są płaskie(poza nacięciami na zawory), a ten jest wybrzuszony w centralnej części ku górze.
Aha, jeszcze jedno. Ze światłami chyba jednak jest wszystko w porządku. Doczytałem w instrukcji, że światła mijania włączają się po uruchomieniu silnika i wyłączają się dopiero po przekręceniu kluczyka w pozycję "OFF". Zostają więc włączone po wyłączeniu silnika, stąd mój błąd. Myślałem, że włączają się już po przekręceniu kluczyka w pozycję "ON", bo widziałem je włączone, ale z wyłączonym silnikiem po jeździe. Nie sądziłem, że zastosowali taki myk.
PS: Dzisiaj jak sprawdzałem światła i przekręciłem kluczyk, zaczęła migać kontrolka "Check engine". Jaki engine?