Strona 1 z 3

Warsztat/mechanik godny polecenia

: 19 kwietnia 2014, 18:25
autor: misiek93
Czołem :) zwracam się do Was z pewnym pytaniem. Mianowicie moja CBRka ostatnio jest trochę kapryśna i mam zamiar oddać ją do jakiegoś fachowca, żeby do niej zajrzał. Zna ktoś dobrego majstra lub warsztat godny polecenia w Opolu lub w okolicach? Kontakt telefoniczny byłby mile widziany :)
Z góry dzięki za pomoc ;)

: 19 kwietnia 2014, 18:42
autor: Piotr GSR
Gp Tech Opole. Kępska 12

: 19 kwietnia 2014, 19:08
autor: tom74
Rafał z GP-Techu, tel. 790 688 099

: 19 kwietnia 2014, 20:44
autor: Ezekiel79
GMK-EXTREME Polecam chłopaków 792-322-182 lub 504-727-751

: 19 kwietnia 2014, 21:19
autor: tom74
Ezekiel79 pisze:GMK-EXTREME Polecam chłopaków 792-322-182 lub 504-727-751


Czy czasem w GMK-EXTREME stan osobowy nie uległ zmianie - chodzi o cięcia na etacie mechaników? Mogą teraz nie obrobić tej masy klienteli, która wali oknami i kominami ;)

: 20 kwietnia 2014, 10:20
autor: dr.hause
O gmk-extreme ma rzecznika i jest tak wspaniale poinformwany firma sie rozwija gratulacje :lol:

: 20 kwietnia 2014, 10:30
autor: Arnold
Dlatego jest jeszcze MotorPower. ;)

: 21 kwietnia 2014, 00:33
autor: misiek93
Dzięki wszystkim za pomoc :)

: 21 kwietnia 2014, 21:36
autor: OLO
ZDECYDOWANIE GMK-EXTREME po prostu fachowcy a motocykli naprawiają naprawdę sporo. No i jako nieliczni działają naprawdę legalnie czyli paragon fiskalny lub faktura VAT. Naprawiają Policyjne maszyny i całą zgraję naszych.
Dla niedowiarków po prostu zalecana jest wizyta na miejscu.
Skład osobowy nie ma chyba znaczenia jak szuja się prawdziwych fachowców no nie?

: 22 kwietnia 2014, 14:24
autor: Kleszczu
OLO pisze:ZDECYDOWANIE GMK-EXTREME po prostu fachowcy a motocykli naprawiają naprawdę sporo. No i jako nieliczni działają naprawdę legalnie czyli paragon fiskalny lub faktura VAT. Naprawiają Policyjne maszyny i całą zgraję naszych.
Dla niedowiarków po prostu zalecana jest wizyta na miejscu.
Skład osobowy nie ma chyba znaczenia jak szuja się prawdziwych fachowców no nie?


Paragon fiskalny czy faktura VAT to normalne że w KAŻDYM legalnym serwisie otrzymasz.

: 22 kwietnia 2014, 17:52
autor: z3
Jeżeli dostanę naprawione moto do majówki to też będę polecał GMK 8)

: 23 kwietnia 2014, 10:03
autor: OLO
No właśnie jak mówisz w każdym legalnie działającym. Ile takich jest w Opolu? Z tego co wiem a jeździłem po kilku warsztatach i zawsze był problem z fakturą i nikt nie chciał jej wystawić. A to przecież rachunek jest dowodem gwarancji i ewentualną podstawą do reklamacji.

: 23 kwietnia 2014, 10:05
autor: OLO
z3 w takim razie życzę Ci moto na majówkę bo pogoda ma być zacna

Mam nadzieje że w Czechach i Austrii nie będzie padać bo 10 osób na moto nie będzie zadowolonych z wyjazdu

: 23 kwietnia 2014, 14:27
autor: Piotr GSR
Paragon lub faktura + specyfikacja naprawy to u mnie na warsztacie sprawa codzienna.

Pozdrawiam
Kawasaki Opole / Prądy

: 24 kwietnia 2014, 08:39
autor: Killu
Podobnie u nas. Zawsze wystawiamy paragony (nawet jeżeli ktoś ich nie chce muszę mieć porządek w papierach i wybijać wprowadzone do systemu towary). Fakturę oczywiście także wstawiamy, bo co to za różnica. Ponadto prowadzimy dokumentację każdego serwisowanego u nas pojazdu. Wiemy dokładnie co było robione, na jakich częściach, za jakie pieniądze, przy jakim przebiegu, jakie były ewentualne komplikacje oraz kto zajmował się pracą nad danym motocyklem, bo przed wydaniem motocykla wszystko wprowadzamy do komputera, oraz drukujemy dwie papierowe kopie dokumentu. Ponadto wystawiamy książkę serwisową którą uzupełniamy w razie jakichkolwiek prac przy motocyklu, lub jeżeli właściciel posiada własną książkę, wpisujemy kolejne wpisy z własną pieczątką.

Proponuję zatem, żebyś raz jeszcze przejechał się po serwisach i zweryfikował sprawę bo za przeproszeniem pierdolisz farmazony. Chwalenie kogoś za wykonaną robotę to jedno. Nikomu niczego nie mam zamiaru ujmować, bo jak ktoś wykonuje robotę dobrze, to choćby i był dla mnie konkurencją (chociaż w Opolu serwisy w większości przypadków działają partnersko) nie mam zamiaru pod kimś kopać. A oczernianie ogółu, że cała reszta prowadzi interes na lewo, nie wystawia paragonów, faktur etc to bardzo poważny argument. Na dodatek nie poparty ani żadnymi dowodami ani nawet konkretami.

Wiesz OLO, zawsze jak czytałem Twoje posty miałem Cię za konkretnego faceta z zasadami. Ale teraz pierdolisz takie farmazony, że aż się zastanawiam, czy za Twoim nickiem nie kryje się aby inna osoba, bo to cholernie niepodobne do reszty Twoich postów. Na potwierdzenie - przyjedź do nas, albo nawet wyślij kogokolwiek ze znajomych na wymianę oleju.

W takim fazerze jak twój:
- koszt roboty to 30zł,
- za olej zapłacisz tylko ten, który był wlany do silnika, czyli jeżeli do FZS wchodzi 2,7l (tak strzelam tylko) to zapłacisz dokładnie za 2,7l. Nic więcej, chyba że będziesz chciał te 3 setki powiedzmy na dolewkę.

W tych 30zł za usługę będzie zawierała się także:
- książka serwisowa o wartości poniżej 10zł o ile mnie pamięć nie myli,
- nowa podkładka miedziana za 1zł
- często nowa śruba za około 3zł jeżeli stara będzie już wykończona,
- Jak powiesz, że chcesz fakturę - dostaniesz fakturę.
- jeżeli będziesz chciał te 300ml oleju na dolewki do równych 3l, dostaniesz także nową butelkę którą też musimy kupić za nieco ponad 3zł.

Nie muszę chyba dodawać, że kosztu tych +/- 17zł nie będziemy Ci doliczać do ceny materiału, czy usługi.

Jeżeli wiesz, co więcej mógłbym zrobić w standardzie, żebyś nie pisał więcej takich ogólnikowych bredni (w tym i pod naszym adresem) to daj znać. Chętnie się wszystkiego dowiem.

PozdRR