NS1 wydech

Miejsce na zapytania i porady techniczne, a także na informacje o usługach motocyklowych na terenie Opolszczyzny. Tu możesz także zareklamować swoją działalność ;)
Awatar użytkownika
mlody98
Posty: 193
Rejestracja: 27 marca 2013, 12:51
Lokalizacja: Tarnów Opolski

Postautor: mlody98 » 25 stycznia 2014, 13:32

Uuu, za duży ten komin Zdjęcia :(
| Lewa w Góre | "Widzimy sie na trasie"

"Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów."

Awatar użytkownika
CzArny87
Posty: 260
Rejestracja: 21 sierpnia 2012, 12:08

Postautor: CzArny87 » 25 stycznia 2014, 14:17

eeee taki dugi to o 5 cali nozna by spokojnie upieprzyc,przy czym nie wyglada mi na oryginal.
I won't die until i'll show you middle finger on one wheel.

Najpierw był chiński romet>Honda NSR lamborghini orange>Yamaha r1 2002>Aprilia RSV 2006 custom paint.

Awatar użytkownika
mlody98
Posty: 193
Rejestracja: 27 marca 2013, 12:51
Lokalizacja: Tarnów Opolski

Postautor: mlody98 » 25 stycznia 2014, 15:20

No właśnie to nie oryginał. Kupiłem już Honde razem z tym kominem i moim zdaniem za duży jest. Zastanawiam się nad kupnem tego Dominatora, przelot. Zdjęcia
| Lewa w Góre | "Widzimy sie na trasie"



"Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów."

Awatar użytkownika
Killu
Posty: 3039
Rejestracja: 16 stycznia 2009, 06:12
Lokalizacja: Opole

Postautor: Killu » 27 stycznia 2014, 11:17

Panowie, wydechy w 2T, to cholernie wrażliwy temat. W dużym uroszczeniu - zastosowanie zupełnie otwartego wydechu spowoduje zbyt mały opór spalin na wylocie czego efektem często jest przesunięcie mocy maksymalnej i maksymalnego momentu obrotowego poza skalę obrotów. W najlepszym wypadku będzie tak, że motocykl stanie się strasznie zamulony w dolnych i średnich obrotach i dopiero na ostatnich powiedzmy 3k będzie jakoś jechał. Lepiej znaleźć coś fabrycznego i przy tym pozostać.
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć ;)

Awatar użytkownika
tom74
Posty: 873
Rejestracja: 13 czerwca 2011, 20:48
Lokalizacja: Opole

Postautor: tom74 » 27 stycznia 2014, 20:10

Killu pisze:Panowie, wydechy w 2T, to cholernie wrażliwy temat. W dużym uroszczeniu - zastosowanie zupełnie otwartego wydechu spowoduje zbyt mały opór spalin na wylocie czego efektem często jest przesunięcie mocy maksymalnej i maksymalnego momentu obrotowego poza skalę obrotów. W najlepszym wypadku będzie tak, że motocykl stanie się strasznie zamulony w dolnych i średnich obrotach i dopiero na ostatnich powiedzmy 3k będzie jakoś jechał. Lepiej znaleźć coś fabrycznego i przy tym pozostać.


Zgadzam się z kolegą. Przy dwusuwach nie kombinuje się z wydechami tylko kupuje zalecane przez producenta lub robione przez przez kogoś z dużym pojęciem o problemie.
gvałka i busa
http://www.youtube.com/user/modificationsdrives/videos
https://www.facebook.com/Hyosung-GV-650-Aquila-Polska-Europe-129924680526225/

Awatar użytkownika
mlody98
Posty: 193
Rejestracja: 27 marca 2013, 12:51
Lokalizacja: Tarnów Opolski

Postautor: mlody98 » 27 stycznia 2014, 20:22

Okey ;) Dziękuję za rady. Kupuję fabryczny wydech ;)
| Lewa w Góre | "Widzimy sie na trasie"



"Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów."

Awatar użytkownika
mlody98
Posty: 193
Rejestracja: 27 marca 2013, 12:51
Lokalizacja: Tarnów Opolski

Postautor: mlody98 » 04 lutego 2014, 13:13

Posłuchałem waszych rad i kupiłem fabryczny wydech, niżej zdjęcia dla porównania :D Dzięki za rady! ;)
Zdjęcia
| Lewa w Góre | "Widzimy sie na trasie"



"Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów."


kuchnie Ruda Śląska

Wróć do „WARSZTATY, SKLEPY, USŁUGI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika