kontrolka FI

Miejsce na zapytania i porady techniczne, a także na informacje o usługach motocyklowych na terenie Opolszczyzny. Tu możesz także zareklamować swoją działalność ;)
Awatar użytkownika
jaro33
Posty: 350
Rejestracja: 21 marca 2013, 22:46
Lokalizacja: POKÓJ

kontrolka FI

Postautor: jaro33 » 08 maja 2013, 20:30

WITAM..PANOWIE I PANIE POMÓŻCIE..MIANOWICIE W MOJEJ HONDZIE X11 PRZY WYŻSZYCH OBROTACH (7-10 TYŚ) ZAPALA SIĘ KONTROLKA FI ..ALE BEZ ŻADNYCH NEGATYWNYCH OBJAWÓW.MOTOR CHODZI NORMALNIE..JEZDZĄĆ NORMALNIE NA ŚREDNICH OBROTACH PROBLEM NIE WYSTĘPUJE...JAK MAŻE BYĆ PRZYCZYNA ?? DODAM ŻE O ZAPALENIU TEJ KONTROLKI WYSTARCZY ZGASIĆ I ODPALIĆ MOTOR PONOWNIE I PROBLEMU NIE MA...JAK KTOŚ MA JAKIŚ POMYSŁ TO PROSZĘ O ODZEW..Z GÓRY DZIĘKI ..
DŁUGIEGO SEZONU I SZEROKOŚCI DLA WSZYSTKICH MIŁOŚNIKÓW JEDNOŚLADÓW..

Awatar użytkownika
Kronos
Posty: 213
Rejestracja: 22 marca 2008, 19:30
Lokalizacja: Praszka / Opolszczyzna

Postautor: Kronos » 08 maja 2013, 20:39

Problem może świadczyć o kilku rzeczach i wskazuje na niewłaściwe wartości otrzymywane przez kumoter z któregoś z czujników.
- dawka paliwa
- temperatura lub zawartość spalin poza normą

Bez dogłębnej diagnostyki nikt Ci nie pomoże.

Co możesz zrobić sam ?
- zmienić paliwo
- sprawdzić stan filtra powietrza
- odłączyć klemy akumulatora w kolejności -, + zewrzeć je razem (poza akumulatorem), następnie podłączyć w kolejności +, -

Jeśli to błąd sporadyczny powinien się skasować i nie wrócić, jeśli awaria błąd się pojawi.
SUZUKI SV 650s K5 => Suzuki GSX1300R HAYABUSA K8 => Kawasaki ZZR1400 II GEN. => ZX10R GEN 5

Awatar użytkownika
jaro33
Posty: 350
Rejestracja: 21 marca 2013, 22:46
Lokalizacja: POKÓJ

Postautor: jaro33 » 08 maja 2013, 20:51

A CZEMU TA KONTROLKA ZAPALA SIE TYLKO PRZY WYSOKICH OBROTACH ??? A PRZY NORMALNEJ JEZDZIE NIC SIE NIE DZIEJE???
DŁUGIEGO SEZONU I SZEROKOŚCI DLA WSZYSTKICH MIŁOŚNIKÓW JEDNOŚLADÓW..

Awatar użytkownika
Puzon
Posty: 263
Rejestracja: 17 września 2009, 11:59
Lokalizacja: Szczedrzyk

Postautor: Puzon » 08 maja 2013, 21:41

Miałem kiedyś podobnie ja zalałem Vpower 100 na shellu poganiałem moto po czerwonym polu kilkanaście minut i od dwóch lat problem nie powraca. Myślałem o jakimś preparacie-dolewce co czyści wtryski ale skoro objaw minął odpuściłem. A kontrolka zapala się przy wysokich obrotach bo wtedy silnik potrzebuje więcej wahy i ewidentnie jakiś paproch przeszkadza w tym.
https://www.facebook.com/motobajkal/

Jest nas tylu i każdy ma prawo do własnego stylu.

Awatar użytkownika
Kronos
Posty: 213
Rejestracja: 22 marca 2008, 19:30
Lokalizacja: Praszka / Opolszczyzna

Postautor: Kronos » 09 maja 2013, 13:43

jaro33 pisze:A CZEMU TA KONTROLKA ZAPALA SIE TYLKO PRZY WYSOKICH OBROTACH ??? A PRZY NORMALNEJ JEZDZIE NIC SIE NIE DZIEJE???


Nie używaj wielkich liter do pisanie postów.

W wysokim zakresie obrotów, bo w nim wartości przekraczają normy, które toleruje kumoter.
SUZUKI SV 650s K5 => Suzuki GSX1300R HAYABUSA K8 => Kawasaki ZZR1400 II GEN. => ZX10R GEN 5

Awatar użytkownika
jaro33
Posty: 350
Rejestracja: 21 marca 2013, 22:46
Lokalizacja: POKÓJ

Postautor: jaro33 » 09 maja 2013, 14:55

nie wiem czemu ,ale OK.dzięki za pomoc ,pozdro
DŁUGIEGO SEZONU I SZEROKOŚCI DLA WSZYSTKICH MIŁOŚNIKÓW JEDNOŚLADÓW..


kuchnie Ruda Śląska

Wróć do „WARSZTATY, SKLEPY, USŁUGI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika