CFMOTO czyli nasz Junak 650NK

Miejsce na zapytania i porady techniczne, a także na informacje o usługach motocyklowych na terenie Opolszczyzny. Tu możesz także zareklamować swoją działalność ;)
Awatar użytkownika
akilia
Posty: 397
Rejestracja: 08 listopada 2011, 23:18
Lokalizacja: OPO

CFMOTO czyli nasz Junak 650NK

Postautor: akilia » 19 kwietnia 2013, 12:59

http://www.youtube.com/watch?v=xwXVhjcJ ... r_embedded

Widzieliście jakiegoś Junaka w okolicach? Miał ktoś z nim styczność?

Na allegro jest pełno nówek za ok 14-18k.

Jednak zastanawia mnie fakt braku egzemplarzy na rynku wtórnym, są one tak dobre? Czy od razu w całości złomowane?

Obrazek

Awatar użytkownika
Martinez
Posty: 65
Rejestracja: 19 stycznia 2012, 11:49

Postautor: Martinez » 19 kwietnia 2013, 13:30

Mój kumpel kupił sobie M16 dwa lata temu i......

... po roku wrócił do uzywanej Honda Shadow..

Chńska jakość(M16 oczywiśćie)...


M
Ostatnio zmieniony 19 kwietnia 2013, 14:50 przez Martinez, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Hektor
Posty: 981
Rejestracja: 27 września 2009, 07:39
Lokalizacja: Opole

Postautor: Hektor » 19 kwietnia 2013, 13:53

Martinez pisze:Mój kumpel kupił sobie M16 dwa lata temu i......

... po roku wrócił do uzywanej suzuki shadow..

Chńska jakość...


M

Coś mi nie pasuje to Suzuki Shadow :?

Reaven
Posty: 1611
Rejestracja: 15 marca 2005, 11:34

Postautor: Reaven » 19 kwietnia 2013, 14:22

Hektor pisze:Coś mi nie pasuje to Suzuki Shadow :?


..bo używane ;D może składak? :)
:
:
Nowhere to Run, Nowhere to Hide, Nowhere to Live and Nowhere to Die..
[ niemoralne propozycje kierować na: +48693184930 || reaven @ rut.pl ]

Awatar użytkownika
Martinez
Posty: 65
Rejestracja: 19 stycznia 2012, 11:49

Postautor: Martinez » 19 kwietnia 2013, 14:49

Chińska jakość..
Tyczyło się oczywiście M16 (już dopisałem).


A co do shadow( to wybaczcie mi laikowi...)..


M

Awatar użytkownika
tom74
Posty: 873
Rejestracja: 13 czerwca 2011, 20:48
Lokalizacja: Opole

Postautor: tom74 » 19 kwietnia 2013, 16:26

Nie ma ich na wtórnym, bo sprzedawane są zbyt krótko w Polsce (od ubiegłego roku). Silnik jest na licencji kawy ER-6n z roku 2007. To znana dwucylindrowa rzędówka ale składana w Chinach. Trudno znaleźć punkt sprzedaży z dostępem do wersji testowych. Osobiście nie wydałbym na niego
takiej kwoty, bo to nadal zbyt wiele niewiadomych.

http://www.junak.com.pl/motocykle/dane-techniczne/nk650
http://junak-daytona.pl/linki-junak-m16 ... chodzenie/
gvałka i busa
http://www.youtube.com/user/modificationsdrives/videos
https://www.facebook.com/Hyosung-GV-650-Aquila-Polska-Europe-129924680526225/

Awatar użytkownika
ZX-RR
Posty: 90
Rejestracja: 28 września 2012, 18:11
Lokalizacja: Opole

Postautor: ZX-RR » 19 kwietnia 2013, 16:53

A dlaczego "nasz" Junak? :lol:
Znak handlowy został sprzedany i każdy Junak jest już w 100% Chińczykiem,wyprodukowany i poskładany w kraju ryżu.
Chyba nikt sie nie spodziewał że na unijnej prowincji będzie można produkować coś bardziej skomplikowanego niż buraki cukrowe :lol:
Za te pieniądze można mieć er6 z 2010 w ekstra stanie z 5k przebiegu :wink:

Piotr GSR
Posty: 84
Rejestracja: 09 kwietnia 2013, 22:46
Lokalizacja: Opole

Postautor: Piotr GSR » 20 kwietnia 2013, 19:54

Zdecydowanie odradzam Junaka i inne chińskie wynalazki. przerabiałem kilka różnych modeli. Po kilku dobrych ulewach wszędzię wychodzi rdza. silniki średnio wytzymują do 15000 km. i nie pomaga że są na podzespołach hondy lub innych japończyków.. Sam osobiście przerabiałem chińskiego chopera. po roku użytkowania zaczeło zjadac chromy i elementy metalowe. po 11000 padały łożyska na skrzyni i zaczeły się problemy z elektryką. Jedyny plus to to że doszedłem do wprawy z naprawami. w 4 godziny wyciągnięcie silnika, kapitalka i dajej w drogę.
Pozdrawiam
Piotr

Szymon
Posty: 104
Rejestracja: 31 lipca 2009, 16:24
Lokalizacja: Opole

Postautor: Szymon » 21 kwietnia 2013, 19:30

Tak naprawdę, to co teraz nie jest z Chin.
Wszystkie nowe małe pojemności od Kawasaki, Suzuki itd są produkowane w Chinach. Dostawcy dla "Japończyków" dlaczego by nie mogli być dostawcą dla swoich producentów takich jak CFmoto czy Lifan, gdzie aktualnie produkowane są silniki na licencji Rotaxa.
Sam pracuję w globalnym koncernie. Moja firma używa do produkcji tych samych komponentów, które są wykorzystywane w innych lokalizacjach: Chiny, Niemcy, Meksyku.
Często mam kontakt z chińskimi inżynierami. Oni naprawdę szybko się uczą.
To już nie jest kraj szarych mundurków i starych rowerów.
Wracając do motocykla...ECU dostarcza Ducati, zawieszenie to dzieło Kayaby.
Szukając motocykla za ok 15000 na pewno bym go kupił

http://www.youtube.com/watch?v=-ytaj_up-I4

http://www.youtube.com/watch?v=5BEkuvpqgZw

:D

ksks0
Posty: 22
Rejestracja: 06 kwietnia 2010, 19:06

Postautor: ksks0 » 21 kwietnia 2013, 20:36

[quote="Szymon"]Tak naprawdę, to co teraz nie jest z Chin.
Wszystkie nowe małe pojemności od Kawasaki, Suzuki itd są produkowane w Chinach. Dostawcy dla "Japończyków" dlaczego by nie mogli być dostawcą dla swoich producentów takich jak CFmoto czy Lifan, gdzie aktualnie produkowane są silniki na licencji Rotaxa.
Sam pracuję w globalnym koncernie. Moja firma używa do produkcji tych samych komponentów, które są wykorzystywane w innych lokalizacjach: Chiny, Niemcy, Meksyku.
Często mam kontakt z chińskimi inżynierami. Oni naprawdę szybko się uczą.
To już nie jest kraj szarych mundurków i starych rowerów.
Wracając do motocykla...ECU dostarcza Ducati, zawieszenie to dzieło Kayaby.
Szukając motocykla za ok 15000 na pewno bym go kupił

ECU do Junaka dostarcza Ducati ??? Ducati nie produkuje po pierwsze ECU, Magneti Marelli dostarcza ECU jak i większość elektroniki dla Ducati.
Silniki i wszystko inne produkowane na licencji znanych producentów to fikcja wymyślona przez samych Chińczyków, która nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Jakość zerowa, kto miał cokolwiek do czynienia z chinolem, ten wie, tak jak pisali przedmówcy, w tej cenie brałbym cokolwiek innego ale nie Junaka wyprodukowanego przez chińczyków.

Szymon
Posty: 104
Rejestracja: 31 lipca 2009, 16:24
Lokalizacja: Opole

Postautor: Szymon » 21 kwietnia 2013, 21:08

Jak masz przyjacielu uraz do Chin, to i tak nic Cię nie przekona.

Post dotyczy tego modelu, nie innych "chińczyków".
Prawdą jest, ze z jakością różnie u nich było.
Ale wszystko się zmienia.
Oni nauczyli się, że chcąc wejść na wymagający rynek motocykli, produkt musi spełniać pewne przyjęte standardy.

Co do licencji to się mylisz.
Silnik do BMW G 650 GS produkowany jest przez LIFAN'a w Chinach na licencji Rotaxa. Reszta motocykla chyba w Brazyli

Pogadamy za kilka lat.
Kupię sobie świetnie wyposażony nowy chiński samochód Qoros.
A Ty pewnie i tak będziesz przekonywać cały Świat do tego, że 10 letni Golf z Niemiec z przebiegiem 178 000 km , będzie najlepszym wyborem. Swoją drogą grupa VW wprowadza aluminiowe przewody instalacji elektrycznej, produkowane w Coroplascie Dylaki.
I to ma być porgres ?!

No ale nic.
To tylko moje zdanie

Piotr GSR
Posty: 84
Rejestracja: 09 kwietnia 2013, 22:46
Lokalizacja: Opole

Postautor: Piotr GSR » 21 kwietnia 2013, 21:37

Masz Rację
nie wszystko co z chin jest złe.
Chińska technologia bije resztę na głowę.
wystarczyło by żeby Chińczycy stosowali lepsze materiały i mogliby robić naprawdę dobre maszyny. Problem polega na tym że wssyscy chcą mieć tanio. a tanio to przeważnie nie dobrze.
Piotr

Awatar użytkownika
ZX-RR
Posty: 90
Rejestracja: 28 września 2012, 18:11
Lokalizacja: Opole

Postautor: ZX-RR » 21 kwietnia 2013, 21:49

Co innego element wyprodukowany w Chinach na maszynach,według technologii i z materiałów spełniających japońskie normy a chiński ulep na licencji :wink:
Bardzo ciężko powiedzieć co będzie się działo z Junakami po 20k,30k km, dlatego uważam że w tych pieniądzach rozsądniej kupić jeszcze pachnącą salonem er6. Co do samochodów to obecnie producent ma nadzieje że furka rozpadnie sie po 4-5 latach i frajer kupi kolejna .
Mercedesy beczki,były całe cynowane teraz producent liczy że rdza zeżre ci samochód :lol:
Amerykańskie silniki potrafiły bez remontu przejechać 2-3 mln ! km.
Ciekawe ile przejedzie ford ecoboost 1.0 150km :lol:
W zamian mamy wykrecone normy bezpieczenstwa i normy spalin, ale czego sie nie robi dla ratowania naszej planety :lol:
Posty tego użytkownika mogą zawierać prawicową mowę nienawiści.

Piotr GSR
Posty: 84
Rejestracja: 09 kwietnia 2013, 22:46
Lokalizacja: Opole

Postautor: Piotr GSR » 21 kwietnia 2013, 21:59

I tu się w 100% zgadzam.
A co do samochodów podziwiam koreański hyundai i 70.
jest to naprawdę dobry samochód. 5 lat gwarancji bez limitu kilometrów.
Pozdrawiam wszystkich
Piotr

Awatar użytkownika
tom74
Posty: 873
Rejestracja: 13 czerwca 2011, 20:48
Lokalizacja: Opole

Postautor: tom74 » 22 kwietnia 2013, 19:50

ZX-RR pisze:Co innego element wyprodukowany w Chinach na maszynach,według technologii i z materiałów spełniających japońskie normy a chiński ulep na licencji :wink:
Bardzo ciężko powiedzieć co będzie się działo z Junakami po 20k,30k km, dlatego uważam że w tych pieniądzach rozsądniej kupić jeszcze pachnącą salonem er6. Co do samochodów to obecnie producent ma nadzieje że furka rozpadnie sie po 4-5 latach i frajer kupi kolejna .
Mercedesy beczki,były całe cynowane teraz producent liczy że rdza zeżre ci samochód :lol:
Amerykańskie silniki potrafiły bez remontu przejechać 2-3 mln ! km.
Ciekawe ile przejedzie ford ecoboost 1.0 150km :lol:
W zamian mamy wykrecone normy bezpieczenstwa i normy spalin, ale czego sie nie robi dla ratowania naszej planety :lol:


Ford podobnie jak fiat 500 z tym swoim dwucylindrowym silnikiem dobije do 150-180 tyś i kapitalka, całkiem nieopłacalna, która spowoduje konieczność złomowania i zakupu nowego, co korzystnie wpłynie na ruch w sprzedaży nowych pojazdów, mniejsze bezrobocie i wyższe wypłaty (teoretycznie) w całej UE. Obecnie nie opłaca się produkować samochodów o żywotności powyżej 5-6 lat. Tu Chińczycy pasują ze swoją jakością, jak tylko poprawią strefę zgniotu i zmniejszą awaryjność w tych 5 latach użytkowania klienci się znajdą.
gvałka i busa
http://www.youtube.com/user/modificationsdrives/videos
https://www.facebook.com/Hyosung-GV-650-Aquila-Polska-Europe-129924680526225/


kuchnie Ruda Śląska

Wróć do „WARSZTATY, SKLEPY, USŁUGI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika