TDR 125

Miejsce na zapytania i porady techniczne, a także na informacje o usługach motocyklowych na terenie Opolszczyzny. Tu możesz także zareklamować swoją działalność ;)
Awatar użytkownika
moskva1972
Posty: 602
Rejestracja: 05 grudnia 2009, 09:03
Lokalizacja: ONY

TDR 125

Postautor: moskva1972 » 08 marca 2013, 19:58

Może ktoś się orientuje co może być przyczyną takiego zachowania...

Chciałem po zimie przepalić Yamaszkę mojej żony...czyli kluczyk,zapłon,rozrusznik i jedziemy :-) ale po dziesięciu minutach heblowania akumulator zaczął klękać...a tu nic :-( paliwo jest,iskra też(na tyle jestem cwany żeby sprawdzić)a moto ani ani...

Gdzieś tam na jakimś forum DT 125(podobnież to to samo)wyczytałem że filtr paliwa może być zawalony(w kraniku),rozebrałem,czysty...idąc dalej,zbiornik do góry,filtr powietrza czysty...zdjąłem filtr z rurą idącą do gaźnika....tak od niechcenia startąłem silnik i CHODZI :-) fakt że niemiłosiernie kopciła ale udało się...

No to sobie pomyslałem że naprawiłem,poskładałem to do kupy,później tego dnia jeszcze palił elegancko...dzisiaj chciałem przepalić go znowu i lipton :-( ta sama historia co na początku tej smutnej opowieści

Czy ktoś z szanownych kolegów wie,co może być przyczyną?Za rozwiązanie zagadki stawiam browara :-)
Yamaha TDR 125 2004 > Suzuki GSF600S 2000>Kawasaki ZX6-R 2001>Kawasaki KLV 1000 2005>Yamaha FZ1 Fazer 2007>KTM 990 SuperDuke 2006

Awatar użytkownika
Hektor
Posty: 981
Rejestracja: 27 września 2009, 07:39
Lokalizacja: Opole

Postautor: Hektor » 09 marca 2013, 07:22

Wymień świece i do przodu :wink:

Awatar użytkownika
Kronos
Posty: 213
Rejestracja: 22 marca 2008, 19:30
Lokalizacja: Praszka / Opolszczyzna

Postautor: Kronos » 09 marca 2013, 07:36

Motocykl "zimował" z pełnym bakiem ?
Jeśli nie, to już zagadka rozwiązana. Wilgoć w paliwie na skutek wytrącania się pary i jej skraplania po ścinkach baku do paliwa.

Zalej do pełna wlej preparat do absorpcji wody, spuść z gaźników i przewodów po jego wymieszaniu około 200 ml paliwa i powinno być ok.

Opcja nr 2
Akumulator.
Jego wydajność może być wątpliwa. Pomimo, że kręci to całą moc rozruchową pochłania na kręcenie i nic nie zostaje na iskrę.
SUZUKI SV 650s K5 => Suzuki GSX1300R HAYABUSA K8 => Kawasaki ZZR1400 II GEN. => ZX10R GEN 5

Awatar użytkownika
iri
Posty: 285
Rejestracja: 19 lutego 2010, 23:02
Lokalizacja: OKR

Postautor: iri » 11 marca 2013, 10:09

tez obstawiam paliwo

Awatar użytkownika
Kronos
Posty: 213
Rejestracja: 22 marca 2008, 19:30
Lokalizacja: Praszka / Opolszczyzna

Postautor: Kronos » 11 marca 2013, 11:21

@Moskva, jak ustalisz przyczynę to się podziel.
SUZUKI SV 650s K5 => Suzuki GSX1300R HAYABUSA K8 => Kawasaki ZZR1400 II GEN. => ZX10R GEN 5


kuchnie Ruda Śląska

Wróć do „WARSZTATY, SKLEPY, USŁUGI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika