Wyskakujące biegi

Miejsce na zapytania i porady techniczne, a także na informacje o usługach motocyklowych na terenie Opolszczyzny. Tu możesz także zareklamować swoją działalność ;)
Awatar użytkownika
xbax
Posty: 49
Rejestracja: 21 marca 2010, 16:50
Lokalizacja: Good City OKR

Wyskakujące biegi

Postautor: xbax » 29 kwietnia 2010, 20:28

Witam.Mam taki problem.W moim malenstwie(CBR600 F4i 2001r.) przy wyzszych obrotach zaczynaja wyskakiwac biegi.Z uwagi na to ze jezdze od niedawna i szczerze mowiac jestem "calkiem zielony" w sprawach mechaniki prosze o pomoc. moze moglby ktos mi pomoc zdiagnozowac problem?Moto pewnie i tak pojedzie do mechanika ale chciałbym sie przygotowac finansowo i psychicznie na naprawe sprzeta.Gdzie lezy problem i o ile uszczupli sie moj budzet.Z gory dzieki za wszelkie info.pozdro

Awatar użytkownika
dawidmi
Posty: 751
Rejestracja: 18 czerwca 2008, 16:07
Lokalizacja: Polska Europa Świat

Re: Wyskakujące biegi

Postautor: dawidmi » 29 kwietnia 2010, 20:44

xbax pisze:Witam.Mam taki problem.W moim malenstwie(CBR600 F4i 2001r.) przy wyzszych obrotach zaczynaja wyskakiwac biegi.Z uwagi na to ze jezdze od niedawna i szczerze mowiac jestem "calkiem zielony" w sprawach mechaniki prosze o pomoc. moze moglby ktos mi pomoc zdiagnozowac problem?Moto pewnie i tak pojedzie do mechanika ale chciałbym sie przygotowac finansowo i psychicznie na naprawe sprzeta.Gdzie lezy problem i o ile uszczupli sie moj budzet.Z gory dzieki za wszelkie info.pozdro

Ładnie musiał w dupę dostać motor od poprzedniego właściciela, na koło pewnie nie raz stawiał, stąd ta przypadłość...a co do spraw technicznych, to niech wypowiedzą się eksperci ;)

Awatar użytkownika
Petro
Posty: 366
Rejestracja: 04 sierpnia 2006, 22:35
Lokalizacja: Komprachcice/Gliwice

Postautor: Petro » 29 kwietnia 2010, 21:26