Miejsce na zapytania i porady techniczne, a także na informacje o usługach motocyklowych na terenie Opolszczyzny. Tu możesz także zareklamować swoją działalność ;)
Witam. Mam Suzuki Bandit 400. Korzystajac z ladnej pogody wybralem sie na przejazdzke. Wszystko bylo ok przez jakies 30km i nagle moto zaczal nierowno pracowac a mianowicie po nacisnieciu sprzegla gasl. Myslalem ze znow cos z paliwem bo w tamtym sezonie tak mi sie dzialo gdy przylewalo mi go paliwem ale po synchro wszystko wrocilo do normy. Z ledwoscia dotarlem do garazu. Sciagnalem zbiornik i badam sytuacje. Rozrusznik kreci silnik lapie ale po puszczeniu manetki od razu gasnie. Wyciagam fajki jedna po drugiej i okazalo sie ze nie lapie na dwa zewnetrzne cylindry tylko chodzi na wewnetrznych. Wykrecilem swiece i iskre maja normalna nawet wkrecalem stare i nic. Miesiac temu zmienialem na NGK. Prosze o pomoc bo teraz w nocy nie bede spal tylko myslal;/ Za kazda rade bede wdzieczny.
Dawcy,świry,idioci...Ludzie nazywają nas różnie,jednak ta ciemna masa nie wie,że dzięki naszemu działaniu mogą się uważać za normalnych.Dla nas tylko przeciętnych...
Podaczas jazdy w jednej chwili przestal chodzic na dwa zewnetrzne gary. Najpierw myslalem ze go zalewalo bo kiedys tez mi sie tak dzialo ale po synchro wszystko wrocilo do normy. Swieca byla czysta( patrzylem na goracym silniku wiec moze zdazylo parowac szybko to paliwo.) Mi sie wydaje ze cewka padla bo tak nagle z paliwe sie cos nie dzieje... Tym bardziej ze jedna cewka idzie wlasnie na gary 1 i 4. Iskra moze bys ale podczas kompresji moze sie gasic bo moze byc za slaba...
Co wy panowie myslicie,...
miałem coś podobnego, z tym że nie palił mi raz na jeden raz na drugi gar. Po wymianie świec, fajek i przewodów zapłonowych - wszystko wróciło do normy.
Sprawdź czy nie masz przebicia na przewodach lub fajce. Ja akurat sprawdziłem przewody dotykowo - kopło niesowicie, ale nie próbuj tak, a na fajce było widać iskrę spierd.... tam gdzie nie ma.
Jutro wlasnie sie za to w koncu zabiore i bede sprawdzal wszystkie mozliwosci. Dzisiaj bylem go zapalic bo musialem sprawdzic to zagadal za pierwszym razem na 4 gary tylko ze byl na ssaniu. Po wylaczeniu ssania odpala ale tylko na te dwa wewnetrzne... Moze wina lezy po stronie paliwa a nie elektryki..
a jaki masz tam przebieg?
u ojca ale w aucie wypalił sie kiedys zawór i właśnie na 3 cyindrach chodził.
u Ciebie to raczej chyba nie będzie. możliwe ze cewka, ja bym zaczął od wymiany przewodów i świec, albo pożycz od kogoś i sprawdź to wykluczysz niepotrzbny zakup
Przebieg mam ok 47tys. Zawor raczej odpada bo raczej nie mozliwe zeby naraz w tym samym czasie na dwoch zewnetrznych(ta sama cewka) garach wypalily sie zawory... Dzisiaj wlasnie bede mial cewke to sie sprawdzi. Jak nie to to bedzie znaczylo ze cos z paliwem...
Ludzie piszcie co to moze byc!! Bo juz ja i moi wszyscy kumple nie mamy pomyslu na to... To cos z elektryka bo ostatnio po zabawie z nia odezwal sie trzeci gar, a zostal ostatni(4). Moze ktos z was tez mial takie cos...?
Wszystko sprawdzalem co moglem... Cewki z innego bandziora poprzekladalem, gazniki wyczyscilem, modul zaplonowy, opornosc na impulsatorze, kable czy gdzies przebicia nie ma. Skonczyly juz mi sie pomysly co to moze byc...